تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
کد خبر : 18041

۴ طرح ترافیکی و فرهنگی در منطقه ۱۲ افتتاح می شود/ تسهیل دسترسی به خیابان های اصلی منطقه

۴ طرح ترافیکی و فرهنگی در منطقه ۱۲ افتتاح می شود/ تسهیل دسترسی به خیابان های اصلی منطقه

مدیر منطقه ۱۲ شهر اصفهان: ۴ طرح ترافیکی و فرهنگی در منطقه ۱۲ افتتاح می شود/ تسهیل دسترسی به خیابان های اصلی منطقه مدیر منطقه ۱۲ شهر اصفهان از افتتاح ۴ طرح ترافیکی و فرهنگی در منطقه ۱۲ شهر اصفهان با صرف اعتبار ۴۷۴ میلیارد ریال در روزهای آینده خبر داد. به گزارش دنیای اسرار،

Print Friendly, PDF & Email

مدیر منطقه ۱۲ شهر اصفهان:

۴ طرح ترافیکی و فرهنگی در منطقه ۱۲ افتتاح می شود/ تسهیل دسترسی به خیابان های اصلی منطقه

مدیر منطقه ۱۲ شهر اصفهان از افتتاح ۴ طرح ترافیکی و فرهنگی در منطقه ۱۲ شهر اصفهان با صرف اعتبار ۴۷۴ میلیارد ریال در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، علی باقری با اشاره به اینکه در روزهای آینده چندین طرح عمرانی و فرهنگی با اعتبار ۴۷۴ میلیارد ریال در منطقه ۱۲ شهر اصفهان افتتاح می شود، اظهار کرد: یکی از این پروژه ها مجموعه فرهنگی دکتر کتابی است که با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال ساخته شده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: زیربنای این مجموعه ۷۵۰ متر مربع در دو طبقه است.

مدیر منطقه ۱۲ شهر اصفهان افزود: افتتاح ادامه خیابان محمد باقر حکیم از دیگر طرح های عمرانی منطقه است که با طول ۳۵۰ متر و عرض ۲۰ متر می تواند تردد در شهرک نگین را آسان تر کند.

وی با بیان اینکه هزینه اجرای این خیابان ۱۱ میلیارد ریال بوده است، گفت: همچنین ۵۵ میلیارد ریال صرف آزادسازی برای ساخت این خیابان شده است.  

باقری بیان کرد: ادامه خیابان فرعی نهم به طول ۳۰۰ متر و عرض ۲۰ متر دیگر طرح ترافیکی در سطح منطقه ۱۲ است که با صرف اعتبار ۹ میلیارد ریال ساخته شده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در روزهای آینده عملیات عمرانی اتصال خیابان مفتح به آزادگان هم آغاز می شود، اظهار کرد: طول این خیابان ۶۰۰ متر با عرض ۳۰ متر است که دسترسی به خیابان مفتح به عنوان یکی از خیابان های اصلی منطقه ۱۲ را آسان تر و سریع تر می کند. انجام این پروژه سال ها مطالبه شهروندان بوده است.

مدیر منطقه ۱۲ افزود: هزینه اجرای این خیابان هم ۲۸ میلیارد ریال است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.