تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
کد خبر : 25388

۴ میلیارد تومان در پویش «سفره ای به وسعت ایران» اصفهان هزینه شد

۴ میلیارد تومان در پویش «سفره ای به وسعت ایران» اصفهان هزینه شد

۴ میلیارد تومان در پویش «سفره ای به وسعت ایران» اصفهان هزینه شد خادمیاران و یاوران رضوی کانون های خدمت رضوی در استان اصفهان در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰ هزار بسته بهداشتی مقابله با کرونا و ارزاق به مبلغ ۴ میلیارد تومان تهیه و به نیازمندان اهدا کردند. به گزارش آستان نیوز از

Print Friendly, PDF & Email


۴ میلیارد تومان در پویش «سفره ای به وسعت ایران» اصفهان هزینه شد
خادمیاران و یاوران رضوی کانون های خدمت رضوی در استان اصفهان در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰ هزار بسته بهداشتی مقابله با کرونا و ارزاق به مبلغ ۴ میلیارد تومان تهیه و به نیازمندان اهدا کردند.
به گزارش آستان نیوز از اصفهان، سید محمد حسین امامی معاون خادمیاری دبیرخانه کانون های خدمت رضوی اصفهان گفت: در این طرح مومنانه، خادمیاران و یاوران رضوی در محله های حاشیه ای و کم برخوردار کلان شهر اصفهان و شهرستان های استان نیازمندان آبرومند را شناسایی کردند .

وی افزود: با پویش سفره ای به وسعت ایران، خیران اصفهان سخاوتمندانه ۴ میلیارد تومان برای اجرای این طرح مهربانانه کمک کردند .

امامی با اشاره به اینکه کانون های محله ای خدمت رضوی در استان اصفهان بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی را آماده کردند اظهار داشت: این پویش با همکاری خادمیاران، یاوران رضوی و اداره کل کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی استان اصفهان به شکل آبرومندانه برای نیازمندان اجرا شد .

مجید برخوردار مجری این طرح نیز گفت: هر بسته غذایی به ارزش ۴۰۰ هزار تومان و شامل ده قلم کالای اساسی از جمله برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب و… بود.

برخوردار افزود: در ماه میهمانی خدا خادمیاران رضوی استان اصفهان بیش از ۱۱۰ هزار افطاری متبرک رضوی را در جای جای استان بین خانواده های آسیب پذیر توزیع کردند .

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.