تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 25114

۶۰۲ انشعاب رایگان گاز به مددجویان استان واگذار شد

۶۰۲ انشعاب رایگان گاز به مددجویان استان واگذار شد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از واگذاری ۶۰۲ مورد انشعاب رایگان گازطبیعی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی این استان در سال گذشته خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، سید مصطفی علوی، با بیان این مطلب که اقدامات و فعالیت‌های شرکت گاز در راستای ارائه متوازن نعمت الهی گاز در جامعه به ویژه

Print Friendly, PDF & Email


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از واگذاری ۶۰۲ مورد انشعاب رایگان گازطبیعی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی این استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، سید مصطفی علوی، با بیان این مطلب که اقدامات و فعالیت‌های شرکت گاز در راستای ارائه متوازن نعمت الهی گاز در جامعه به ویژه افراد کمتر برخوردار است، اظهار کرد: سال گذشته تعداد ۶۰۲ انشعاب رایگان گاز در این استان اهدا شد که از این تعداد ۱۰۳ مورد به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و ۸۵ مورد هم به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شده است.

علوی، افزود: همچنین سال گذشته۳۲۴ انشعاب رایگان در اختیار خانواده معظم شهداء، اسراء، مفقود الاثر و جانبازان و رزمندگان قرار گرفت و ۹۰ بخشودگی نیز شامل مساجد، حسینیه ها و مدارس خیرساز گردید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود: مددجویان نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز انشعاب گاز بهره‌مند نشدند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان استفاده کنند.

علوی، تصریح کرد: بر اساس قانون، افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهاد‌های حمایتی همانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و… با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی می‌توانند برای یکبار از اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

وی در پایان، اظهار داشت: هم استانی‌های گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت به آدرسwww.nigc-isfahan.ir  و با شماره ۳۸۱۳۲ و تلفن ۱۵۹۴ برای دریافت خدمات الکترونیک شرکت گاز استان اصفهان تماس بگیرند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.