تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
کد خبر : 7125

۸هزار دانش‌آموز بی بضاعت بوشهری حمایت مالی خواهند شد

۸هزار دانش‌آموز بی بضاعت بوشهری حمایت مالی خواهند شد

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در اسفندماه امسال طرح ستاره مهربانی در سطح مدارس استان برگزار می‌شود که با همکاری آموزش و پرورش و انجمن اولیاء، حامی برای هشت هزار دانش آموز ایجاد می‌شود. دنیای اسرار-احمد لطفی صبح امروز در نشست با مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در اسفندماه امسال طرح ستاره مهربانی در سطح مدارس استان برگزار می‌شود که با همکاری آموزش و پرورش و انجمن اولیاء، حامی برای هشت هزار دانش آموز ایجاد می‌شود.

دنیای اسرار-احمد لطفی صبح امروز در نشست با مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین مراکزی که به شکل انقلابی در راستای توسعه استان تلاش می‌کند صدا و سیمای مرکز بوشهر است که سبب شده تمامی فرایندها در تمام نقاط استان پوشش مناسبی داده شود.


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر افزود: نگاه مجموعه صدا و سیما به توانایی ها، ظرفیت‌ها ، مشکلات و گرفتاری‌های مردم در کنار خدمات نظام به جامعه استان قابل تحسین است که نمود کلی آن در برنامه‌های کمیته امداد استان دیده می‌شود.


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: فعالیت مشترکی که در طول سال و به شکل فراگیر بین صدا و سیما و کمیته امداد در سطح ملی و استان پیگیری می‌شود، فرهنگ سازی در حوزه انفاق و نوع‌دوستی است.


لطفی ادامه داد: این نوع نگاه سبب شده که مردم بیشتر به مجموعه کمیته امداد توجه و اعتماد کنند و سالانه از یک رشد قابل توجهی در این زمینه برخوردار باشیم.

وی یادآور شد: با همکاری صدا و سیما و سایر رسانه‌های مکتوب و مجازی تا ۱۰ ماه امسال شاهد تحقق ۱۰۵ درصدی فعالیت‌های تعریف شده امسال در کمیته امداد استان بوشهر هستیم.


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به در پیش رو بودن جشن نیکوکاری، بیان کرد: در اسفندماه امسال طرح ستاره مهربانی در سطح مدارس استان برگزار می‌شود که با همکاری آموزش و پرورش و انجمن اولیاء، حامی برای هشت هزار دانش آموز ایجاد می‌شود.


لطفی ادامه داد: در حوزه جشن نیکوکاری نیز به مانند سال‌های گذشته نیازمند حضور میدانی صدا و سیما هستیم تا بتوانیم از این ظرفیت برای جمع آوری کمک‌های مردمی استفاده کنیم.

منبع:فارس

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.