تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
کد خبر : 24750

اجرای محدودیت های کرونایی شهرداری اصفهان

اجرای محدودیت های کرونایی شهرداری اصفهان

جانشین ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرداری اصفهان گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهر اصفهان محدودیت های جدیدی در شهرداری اصفهان اجرایی می گردد. به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین امیری اظهار داشت : پیرو دستورالعمل ستاد مدیریت کرونا استان اصفهان از امروز و به مدت ۱۵ روز مصوباتی به

Print Friendly, PDF & Email

جانشین ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرداری اصفهان گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهر اصفهان محدودیت های جدیدی در شهرداری اصفهان اجرایی می گردد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین امیری اظهار داشت : پیرو دستورالعمل ستاد مدیریت کرونا استان اصفهان از امروز و به مدت ۱۵ روز مصوباتی به تصویب رسیده است که لازم اجرا می باشد و از شهروندان خواهشمندیم با رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل ها در جهت کاهش و نابودی این ویروس همراهی نمایند.

وی با اشاره به محدودیت‌های اعلام شده از طرف ستاد کرونا استان اصفهان در خصوص کاهش حضور کارمندان در ادارات تا یک سوم و انجام دورکاری گفت: کلیه مراکز شهرداری اصفهان فعال بوده و به غیر از مجموعه های خدمات ضروری از جمله آتش نشانی و خدمات شهری که بصورت کامل فعالیت می نمایند ، دیگر مجموعه های تا یک سوم در محل حاضر و مابقی به صورت دورکاری به انجام وظیفه می پردازند.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری مسولان، شهروندان و واحدهای صنفی وضعیت استان اصفهان در زمینه این بیماری بهبود یابد و وضعیت شهر اصفهان به شرایط قبل باز گردد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: سقف حداکثری حضور در جلسات با رعایت نکات بهداشتی ۱۵ نفر در نظر گرفته شده است وبا توجه به شرایط موجود برگزاری هرگونه نمایشگاه ممنوع بوده و فعالیت بخش حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی ها، اتوبوس ها و مترو با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نظارت ویژه انجام خواهد پذیرفت.

امیری افزود: تجمع در پارک‌ها و بوستان‌های شهر به ویژه حاشیه زاینده‌رود و ناژوان نیز ممنوع است و در این راستا گشت های ویژه رفع تخلفات شهری شهرداری فعال و تذکرات لازم را ارائه خواهند داد.

وی به تعطیلی سینماها و موزه ها اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت تمامی استخرهای سرپوشیده و سالن های ورزشی و باشگاه ها ممنوع بوده و کلیه مراکز گردشگری، مراکز تفریحی، باغ وحش و مجموعه های گردشگری تعطیل بوده و پذیرای مراجعین نمی باشند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه گشت‎های ویژه رفع تخلفات شهری شهرداری باید در حاشیه رودخانه زاینده رود مستقر و تذکرات لازم را به شهروندان مبنی بر عدم تجمع در این مکان‌ها ارایه دهند، تصریح کرد: نوارهای زرد رنگ هشدار در اطراف سایت های بازی و ورزشی نصب و اجازه تجمع به افراد داده نخواهد شد.

وی ادامه داد: روشنایی پارک‌ها به میزان ۳۰ درصد کاهش پیدا می‌کند، همچنین دکه‌های پارک‌ها و بوستان‌های شهر از فروش هرگونه اغذیه باز باید خودداری کنند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.