تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
کد خبر : 31766

حضور مدیرعامل آبفای استان اصفهان در مراسم گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر در گلستان شهدا به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل، معاونین، جمعی از مدیران و پرسنل آبفای استان اصفهان با حضور در گلستان شهدا و ادای احترام و تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی، ۱۲ بهمن ماه و آغاز دهه فجر را گرامی داشتند. در ادامه

Print Friendly, PDF & Email

حضور مدیرعامل آبفای استان اصفهان در مراسم گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر در گلستان شهدا

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل، معاونین، جمعی از مدیران و پرسنل آبفای استان اصفهان با حضور در گلستان شهدا و ادای احترام و تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی، ۱۲ بهمن ماه و آغاز دهه فجر را گرامی داشتند.

در ادامه این مراسم مدیر عامل و پرسنل آبفای استان اصفهان با حضور در مرکز جامع توانبخشی جانبازان شهید مطهری، با جانبازان ۸ سال دفاع مقدس دیدار کرده و با اهدای گل از آنها تقدیر به عمل آوردند.

حسین اکبریان در این دیدار با قدردانی از زحمات جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس از تلاشهای ایشان در  راه صیانت و حراست از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: آبفای استان اصفهان همواره ارزش خاصی برای مقام شهدا و جانبازان وطن قائل است و معتقدم خدمت رسانی به مردم ادامه حرکت جهادی شهدا و جانبازان است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.