تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
کد خبر : 32247

برخوردقاطع تعزیرات حکومتی استان اصفهان بازیرمیزی پزشکان

برخوردقاطع تعزیرات حکومتی استان اصفهان  بازیرمیزی پزشکان

  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان خبرداد؛ رویکرد جدید این سازمان برخورد قاطع با زیرمیزی پزشکان است و اگر در مورد زیر میزی پزشکان گزارشی به ما برسد، قطعاً برخورد خواهد شد به گزارش دنیای اسرار، علی‌اکبر مختاری در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: به نسبت ۵ سال گذشته بیشترین میزان محکومیت پرونده‌های

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان خبرداد؛

رویکرد جدید این سازمان برخورد قاطع با زیرمیزی پزشکان است و اگر در مورد زیر میزی پزشکان گزارشی به ما برسد، قطعاً برخورد خواهد شد

به گزارش دنیای اسرار، علی‌اکبر مختاری در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: به نسبت ۵ سال گذشته بیشترین میزان محکومیت پرونده‌های تعزیرات حکومتی مربوط به ۱۰ ماه امسال مکیباشد

وی اظهار کرد: در استان اصفهان حدود ۵۰۰ رئیس شعبه و قاضی در تعزیرات حکومتی داریم که ۳۵ نفر در استان اصفهان فعال هستند و در سه حوزه کلی کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان و قاچاق کالا فعالیت‌ میکنند

مختاری عنوان کرد: در حوزه کالا و خدمات که مربوط به مایحتاج عمومی مردم است تا پایان ۱۰ ماه سال جاری ۱۹ هزار و ۹۳۴ پرونده وارد تعزیرات حکومتی شده و ۲۲ هزار ۲۳۶ حکم صادر شده است.

وی با بیان اینکه ۴.۵ درصداز پرونده‌های کشور در حوزه کالا و خدمات مربوط به استان اصفهان است، افزود: در این حوزه مأموران تعزیرات استان عملکرد ۱۱۰ درصدی داشتند که رتبه اول کشور را در رسیدگی به پرونده‌های کالا و خدمات کسب کردند .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان در ارتباط با حوزه بهداشت و دارو گفت: ۷.۳ درصد پرونده‌های کشور در این حوزه مربوط به استان اصفهان است که بازرسان دانشگاه علوم پزشکی با بازرسی پرونده تشکیل می‌دهند سپس وارد چرخه رسیدگی می‌شود.

وی عنوان کرد:حدود ۳ هزار و ۲۷۳ پرونده در حوزه بهداشت وارد تعزیرات حکومتی شده که ۳ هزار و ۴۳۹ پرونده رسیدگی شده است و تنها ۷ پرونده در حوزه بهداشت و درمان در تعزیرات باقی‌مانده که حکم صادر نشده است.

مختاری گفت: استان اصفهان رتبه دوم تخلفات بهداشتی را در کشور داردکه در این حوزه شهرستان اصفهان، خمینی‌شهر، کاشان و گلپایگان دارای بیشترین پرونده‌ هستند.

مختاری خاطرنشان کرد: در حوزه قاچاق کالا، حدود ۵‌.۲ درصد پرونده‌های کشور متعلق به اصفهان است که بیشتریم کشفیات در رامشه شهرضا و گلوگاه نایین به ثبت می‌رسند.

مختاری با بیان اینکه بیشترین کشفیات توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود، افزود: حدود ۵ هزار و ۶۶۰ پرونده قاچاق وارد تعزیرات حکومتی استان شده است که برای۵ هزار ۸۰۰ پرونده حکم صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان اضافه کرد: در حوزه قاچاق کالا استان توانسته عملکرد ۱۰۳ درصدی داشته و رتبه اول را در کشور کسب کند.

وی با بیان اینکه در حوزه کالا و خدمات شهرستان‌های اصفهان، لنجان، کاشان ،نجف‌آباد و مبارکه دارای بیشترین پرونده هستند، افزود: همچنین در حوزه اموال تملیکی ۲ هزار و ۶۰۰ رأی داده شده که فروش این اموال هم رتبه خوبی کسب کرده است.

وی ادامه داد: اغلب پرونده‌ها در این حوزه به علت گران‌فروشی عدم درج نرخ نامه، عدم رعایت دستورالعمل‌ها، کم‌فروشی و حمل کالای قاچاق است. همچنین از سمت صنعت، معدن و تجارت ۱۰هزار پرونده به ثبت رسیده است. اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و شرکت نفت هم در تشکیل پرونده‌ها و ثبت آنها نقش به سزایی دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: مجموع عملکرد این اداره در مجموع در ۱۰ ماه امسال در سه حوزه گفته شده، ۱۰۹ درصد عملکرد داشتیم که مجموعاً ۴.۸ درصد پرونده‌های تعزیرات حکومتی کشور به استان اصفهان تعلق دارد. در ۱۰ ماه امسال ۲۸ هزار و ۸۱۷ پرونده وارد شده که ۳۱ هزار ۴۷۵ پرونده منتهی به صدور رأی شدند.

وی همچنین افزود:۴هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان حکم محکومیت در ۱۰ ماه صادر شده که این مبلغ در سال گذشته ۵۴۰ میلیارد بوده است وشهرستان‌های اصفهان، شاهین‌شهر، مبارکه و فلاورجان دارای بیشترین پرونده‌های تعزیرات حکومتی هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان ادامه داد: رویکرد جدید این سازمان برخورد قاطع با زیرمیزی پزشکان است و اگر در مورد زیر میزی پزشکان گزارشی به ما برسد، قطعاً برخورد خواهد شد.

مختاری گفت: رویکرد سازمان تعزیرات در برخورد با خودروهای شوتی تغییر کرده است و دریک تفاهم نامه ای که با نیروی انتظامی شد اگراین خودروها توسط پلیس گرفته شود حتی بدون بار قاچاق با متخلف برخورد می شود، در این زمینه هرگونه رفت و آمد این خودرو ها به وسیله دوربین‌های جاده‌ای هم  رصد می شود.

وی  گفت: طرح نظارتی نوروز از تاریخ ۸ اسفند آغاز شده است و  به دلیل هم‌زمانی با ایام نوروز و ماه رمضان، نظارت‌ها تا ۴ اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت در این طرح سایر دستگاه‌ها نیز مکلف به همراهی هستند. در ایام نوروز رستوران‌ها، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها تحت نظارت سازمان تعزیرات و بازرسان این سازمان هستند

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.