تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
کد خبر : 33952

ورود نیروی جوان ماهر، حرفه ای و انقلابی جدید به یگان های فراجا / فارغ التحصیلان در رسته های تخصصی به کارگیری خواهند شد

ورود نیروی جوان ماهر، حرفه ای و انقلابی جدید به یگان های فراجا / فارغ التحصیلان در رسته های تخصصی به کارگیری خواهند شد

  جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: نیروهای جوان، حرفه ای و انقلابی جدید که آموزش های خود را طی کرده اند از امروز وارد یگان های مختلف فراجا می شوند. به گزارش دنیای اسرار، سردار “محمد شرفی” در حاشیه مراسم دانش آموختگی و فارغ التحصیلی فراگیران مرکز آموزش شهید بهشتی فراجا در جمع خبرنگاران

Print Friendly, PDF & Email

 

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: نیروهای جوان، حرفه ای و انقلابی جدید که آموزش های خود را طی کرده اند از امروز وارد یگان های مختلف فراجا می شوند.

به گزارش دنیای اسرار، سردار “محمد شرفی” در حاشیه مراسم دانش آموختگی و فارغ التحصیلی فراگیران مرکز آموزش شهید بهشتی فراجا در جمع خبرنگاران گفت: امروز تعداد قابل توجهی از نیروهای جوان ماهر، حرفه ای و انقلابی جدید که مراحل کامل آموزش های رزمی ، علمی و تخصصی را طی کردند در این مرکز و به صورت همزمان و برخط در ۲ مرکز آموزش شهید “چمران” استان البرز و “مالک اشتر” استان مرکزی فارغ التحصیل شده و به خیل همسنگران خود در جای جای نقاط کشور عزیزمان می پیوندند.

وی با بیان اینکه فارغ التحصیلان امروز در رسته های تخصصی خودشان به کارگیری خواهند شد افزود: این نیروها در رسته های یگان ویژه، پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس آگاهی، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات، پلیس مبارزه با مواد مخدر و مخصوصاً پلیس پیشگیری به کارگیری می شوند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا خاطر نشان کرد: امیدوارم ان شاءالله با توجه به شرایط بسیار خوبی که در تعلیم و تربیت این عزیزان داشتیم بتوانند خدمتگزار خوبی برای مردم باشند و از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی دفاع کنند.

سردار شرفی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: لازم می دانم از طرف خودم و سردار رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از خانواده هایی که چنین فرزندان مؤمن و انقلابی تربیت کرده و امروز تقدیم نظام جمهوری اسلامی دادند تا در این سنگر قرار بگیرند و به مردم عزیز ایران اسلامی خدمت کنند تقدیر و تشکر کنم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه همه ما فرماندهان و کارکنان فراجا مدیون خانواده شهدا هستیم و عهد می بندیم که راه شهدا و امام راحل را طی کنیم و تا آخرین قطره خون خود از آرمان های متعالی حضرت امام و شهدا صیانت کنیم.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.