تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
کد خبر : 34143

آغاز طرح ویژه نظارت بر بازار مسکن تعزیرات حکومتی استان اصفهان

آغاز طرح ویژه نظارت بر بازار مسکن تعزیرات حکومتی استان اصفهان

  رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان از آغاز طرح نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در شهرستان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:طرح نظارت بر فعالیت مشاوران املاک به منظور نظارت بر تخلفات احتمالی به خصوص اخذ کمیسیون مازاد بر تعرفه قانونی، عدم نصب نرخنامه، عدم ارائه فاکتور، عدم رعایت مقررات جاریه در خصوص میزان

Print Friendly, PDF & Email

 

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان از آغاز طرح نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در شهرستان خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار:طرح نظارت بر فعالیت مشاوران املاک به منظور نظارت بر تخلفات احتمالی به خصوص اخذ کمیسیون مازاد بر تعرفه قانونی، عدم نصب نرخنامه، عدم ارائه فاکتور، عدم رعایت مقررات جاریه در خصوص میزان افزایش اجاربها در تنظیم قراردادها و … اجرا می‌شود.
وی افزود: بازرسان با حضور در واحد های مشاور املاک و بررسی اسناد و مدارک صحت و سقم قولنامه ها و میزان دریافتی بابت حق کمسیون را مورد بررسی قرار می‌دهند و در صورت وقوع هر گونه تخلف تشکیل پرونده داده و جهت رسیدگی و برخورد قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی می‌کنند .
سلامی در پایان از آمادگی تعزیرات حکومتی اردستان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی خبرداد و از شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه تخلفات مربوط به اضافه دریافتی مشاورین املاک با هر اسم و عنوانی موضوع را از طریق سامانه ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ سازمان صمت گزارش کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.