تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
کد خبر : 34657

مردم اصفهان اهانت به قرآن کریم را برنمی تابند و آن را محکوم خواهند کرد

مردم اصفهان اهانت به قرآن کریم را برنمی تابند و آن را محکوم خواهند کرد

معاون استاندار اصفهان: مردم اصفهان اهانت به قرآن کریم را برنمی تابند و آن را محکوم خواهند کرد   معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: نیاز است یک حرکت بزرگ‌ در اصفهان انجام شود که در رسانه‌های دنیا مخابره شود و مردمی بودن حرکت مردم اصفهان در محکومیت اهانت به قرآن کریم بسیار

Print Friendly, PDF & Email

معاون استاندار اصفهان:

مردم اصفهان اهانت به قرآن کریم را برنمی تابند و آن را محکوم خواهند کرد

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: نیاز است یک حرکت بزرگ‌ در اصفهان انجام شود که در رسانه‌های دنیا مخابره شود و مردمی بودن حرکت مردم اصفهان در محکومیت اهانت به قرآن کریم بسیار حائز اهمیت است.

 

به گزارش دنیای اسرار: محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جلسه برنامه‌ریزی اجتماع بزرگ محکومیت اهانت به قرآن کریم گفت: کشور شیعی و اسلامی ایران نباید نسبت به این هتک حرمت بی‌تفاوت باشد و مسلمانان باید حرکت مناسبی از خود نشان دهند.

وی افزود: نخبگان همیشه از خود حرکت نشان می‌دهند و وقتی یک عالم شیعی نسبت به این موضوع واکنش نشان می‌دهد، اصلا تعجب برانگیز نیست و لازم است حضور مردم پررنگ تر باشد.

جان‌نثاری با تأکید بر حضور مردم در صحنه، تصریح کرد: مردم باید نسبت به این موضوع واکنش جدی تری نشان دهند و قطعا مردم اصفهان اهانت به قرآن کریم برنمی تابند و آن را محکوم خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: امیرالمومنین(ع) قرآن ناطق است و ما باید این ایام عید سعید غدیر را به یک نقطه کاملا قوی و سرآغازی برای حرکت های مردمی نسبت به محکومیت هتک حرمت قرآن قرار دهیم و نیازمند یک کانون تجمع است و ما باید زمینه‌های این اقدام را فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: دشمن باید بداند هر چقدر به قرآن کریم اهانت کند ارادت مردم ما نسبت به این کتاب مقدس بیشتر و بیشتر می‌شود و از این فرصت باید به بهترین شکل استفاده شود تا نور قرآن در قلوب مردم افزایش یابد.

جان‌نثاری تأکید کرد: این حرکت لازم است که با حضور پرشور مردم انجام شود و حضور مردم در صحنه حائز اهمیت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار کرد: ما باید حساسیت خود نسبت به قرآن کریم را اعلام کنیم؛ چرا که قرآن ناموس مسلمان است و انتظار می‌رود در ایران هم مانند کشور عراق سریعاً واکنش نشان داده می‌شد.

وی اذعان کرد: نیاز است یک حرکت بین‌المللی در اصفهان انجام شود که در رسانه‌های دنیا مخابره شود و مردمی بودن این حرکت بسیار حائز اهمیت است؛ جامعه باید نسبت به این نوع موضوعات حساس باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.