تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
کد خبر : 34980

نفت سپاهان در صدر کسب بیشترین سود عملیاتی قرار گرفت

نفت سپاهان در صدر کسب بیشترین سود عملیاتی قرار گرفت

در بین چهار شرکت روانکار؛ نفت سپاهان در صدر کسب بیشترین سود عملیاتی قرار گرفت شرکت نفت سپاهان به دلیل عمکرد مناسب در این مدت با افزایش سود عملیاتی از ۲۴ درصد به ۲۷ درصد بهترین و بالاترین سود عملیاتی را در میان چهار پالایشگاه روانکار داشته است.  به گزارش دنیای اسرار،بررسی عملکرد چهار شرکت

Print Friendly, PDF & Email
در بین چهار شرکت روانکار؛

نفت سپاهان در صدر کسب بیشترین سود عملیاتی قرار گرفت

شرکت نفت سپاهان به دلیل عمکرد مناسب در این مدت با افزایش سود عملیاتی از ۲۴ درصد به ۲۷ درصد بهترین و بالاترین سود عملیاتی را در میان چهار پالایشگاه روانکار داشته است.
 به گزارش دنیای اسرار،بررسی عملکرد چهار شرکت عمده تولید کننده روانکار در سه ماهه سالجاری نشان می دهد شرکت نفت سپاهان به دلیل عمکرد مناسب در این مدت با افزایش سود عملیاتی از ۲۴ درصد به ۲۷ درصد بهترین و بالاترین سود عملیاتی را در میان چهار پالایشگاه روانکار داشته است، بطوریکه این شرکت در سه ماهه ابتدایی سال گذشته ۴۵۲ میلیارد تومان فروش داشته، این در حالیست که نفت سپاهان در سه ماهه سالجاری با رشد قابل توجه در فروش به رقم ۴۷۷ میلیارد تومان رسید، همچنین سود عملیاتی این شرکت از ۱۰۸ میلیارد تومان در سه ماهه ابتدایی سال گذشته با رشد ۳درصدی به ۱۳۰ میلیارد تومان رسید.
این درحالیست که نفت بهران به مانند سال گذشته و بدون تغییر ۲۷ درصد سود عملیاتی داشته است.
از سوی دیگر نفت ایرانول با ۲۳ درصد و نفت پارس با ۱۹ درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.
لازم به توضیح اینکه شرکت نفت سپاهان در حال حاضر پروژه های توسعه ای متعددی را در دست اجرا دارد که از جمله پروژه FRW که در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید. بهره برداری از این پروژه تاثیر بالایی بر سوددهی شرکت نفت سپاهان طی سالهای آینده دارد.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.