تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
کد خبر : 35082

معرفی برترین های شنای فراجای کشور

معرفی برترین های شنای فراجای کشور

  رقابت های شنا فراجای کشور با معرفی تیم های برتر در مرکز آموزشی شهید بهشتی اصفهان به پایان رسید. به گزارش دنیای اسرار:گرئیس هیئت شنای فراجای کشور با بیان اینکه این مسابقات با حضور ۳۱ استان و بیش از ۱۷۰ شناگر برگزار شد گفت: این مسابقات در ۳ رده سنی زیر ۳۰ سال، زیر

Print Friendly, PDF & Email

 

رقابت های شنا فراجای کشور با معرفی تیم های برتر در مرکز آموزشی شهید بهشتی اصفهان به پایان رسید.

به گزارش دنیای اسرار:گرئیس هیئت شنای فراجای کشور با بیان اینکه این مسابقات با حضور ۳۱ استان و بیش از ۱۷۰ شناگر برگزار شد گفت: این مسابقات در ۳ رده سنی زیر ۳۰ سال، زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال برگزار شد.

سردار ابوالقاسم فدائی در ادامه افزود: این رقابت ها در سطح فنی بالا با حضور برترین های فراجای کشور از تمامی یگان های فراجا در ۴ ماده کرال سینه، کرال پشت، پروانه و قورباغه برگزار شد.

سردار فدائی گفت: ورزش و آمادگی جسمانی جزو ملزومات اساسی هر نظامی است و نیروهای فراجا هم از اهمیت ورزش در حوزه کاری خود بسیار آگاه هستند و با حضور در مسابقات ورزشی از جمله شنا که یک ورزش مادر و اساسی است می توانند ضمن کسب آمادگی بیشتر در ماموریت های محوله هم بهتر و کارایی تر عمل کنند.

وی در پایان افزود: برترین های این مسابقات دی ماه امسال در رقابت‌های ورزشی نیروهای مسلح شرکت خواهند کرد.

در پایان این رقابت ها یگان های ویژه ی فراجا، فرماندهی مرزبانی فراجا و دانشگاه افسری امام حسن مجتبی(ع) عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.