تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
کد خبر : 35106

تحویل تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در استان اصفهان تا پایان سال

تحویل تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در استان اصفهان تا پایان سال

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبرداد؛ تحویل تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در استان اصفهان تا پایان سال مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: نخستین سری واحدهای نهضت ملی مسکن در استان اصفهان تا پایان سال جاری به مردم تحویل خواهد شد. به گزارش دنیای اسرار:علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبرداد؛

تحویل تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در استان اصفهان تا پایان سال

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: نخستین سری واحدهای نهضت ملی مسکن در استان اصفهان تا پایان سال جاری به مردم تحویل خواهد شد.

به گزارش دنیای اسرار:علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ؛ با اشاره به آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان، اظهار داشت: بالغ بر ۴۳۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که از این تعداد حدود ۱۴۵ هزار متقاضی واجد شرایط شدند.

 

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۹۱ هزار واحد زمین تامین شده و مابقی اراضی در حال الحاق و تعیین کاربری است، افزود: بیش از ۳۳ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن نیز تاکنون به پروژه‌ها تخصیص یافته‌اند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۴۲ هزار و ۴۰۰ واحد پروژه در سامانه نهضت ملی مسکن تعریف شده که از این تعداد برای ۲۷ هزار واحد با سازنده قرارداد منعقد شده است؛ همچنین از این تعداد بالغ بر ۲۰ هزار و ۸۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ کردند که در مراحل مختلف ساخت از فونداسیون تا مراحل اسکلت و سفت کاری در حال احداث هستند.

 

وی اضافه کرد: بالغ بر ۱۶ هزار واحد نهضت ملی مسکن نیز به صورت انفرادی واگذار شده که مقرر است مراحل ساخت توسط خود متقاضیان با بسته‌های حمایتی دولت انجام شود که در بسیاری از شهرها مراحل مختلف اخذ پروانه تا ساخت در حال اجراست.

 

قاری قرآن تصریح کرد: پیش بینی شده است تا پایان سال جاری تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

 

وی گفت: تامین زمین در شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر استان اصفهان که ثبت نام در آنها انجام شده، به صورت ویلائی انفرادی و گروهی حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد صورت پذیرفته است که از این میزان بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ واحد به صورت انفرادی و مابقی بصورت ویلائی دو و ۳ طبقه است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: از تعداد ۶ هزار و ۲۷۷ واحد حدود ۳ هزار و ۶۷۵ واحد تاکنون به متقاضیان اختصاص یافته که بسته به شهرها و پروژه‌های مختلف، در حال اخذ پروانه، اجرای فونداسیون و اجرای اسکلت و سقف است.

 

وی خاطرنشان کرد: در سطح استان بالغ بر ۲۶ هزار واحد نهضت ملی مسکن نیز بصورت انبوه‌سازی در حال اجراست.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.