تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
کد خبر : 35115

تفاهم نامه طرح حمایتی لوله کشی گاز منازل مددجویان کمیته امداد

تفاهم نامه طرح حمایتی لوله کشی گاز منازل مددجویان کمیته امداد

تفاهم نامه طرح حمایتی لوله کشی گاز منازل مددجویان، توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و شرکت گاز استان اصفهان به امضا رسید. به گزارش دنیای اسرار:کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به تفاهم نامه طرح حمایتی لوله کشی گاز منازل مددجویان، اظهار داشت: در این تفاهم نامه پس از اجرای

Print Friendly, PDF & Email

تفاهم نامه طرح حمایتی لوله کشی گاز منازل مددجویان، توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و شرکت گاز استان اصفهان به امضا رسید.
به گزارش دنیای اسرار:کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به تفاهم نامه طرح حمایتی لوله کشی گاز منازل مددجویان، اظهار داشت: در این تفاهم نامه پس از اجرای لوله کشی، هزینه های گازکشی داخلی منازل به هر واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت واجد شرایط، حداکثر تا مبلغ مصوب شرکت ملی گاز ایران از سوی شرکت گاز استان پرداخت می شود.

کریم زارع با تاکید به اینکه صرفا یک اشتراک جدید در سایز کنتور G۴ برای هر مددجوی سرپرست خانوار قابل واگذاری است، ادامه داد: این تفاهم نامه با همکاری شرکت گاز استان برای مددجویان واجد شرایط که فاقد سابقه اشتراک قبلی گاز هستند، اجرا می شود.

وی مدت زمان اجرای این تفاهم نامه را از اردیبهشت امسال به مدت یکسال شمسی عنوان کرد و افزود: شرکت گاز موظف است پس از صحت سنجی لیست مددجویان مشمول، وجه مصوب برای هر کدام از سرپرستان خانوار تحت حمایت را به حساب کمیته امداد امام (ره) واریز تا این نهاد برای تخصیص به مددجویان مربوطه اقدام کند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با بیان اینکه مددجویان در زمان اشتراک پذیری منازل مسکونی ملزم هستند سند مالکیت رسمی و یا مدارک مورد تایید که به نام مددجوی متقاضی بوده را ارائه کنند، گفت: امیدواریم با انجام این تفاهم نامه بخشی از هزینه های سنگین ساخت منازل مسکونی مددجویان را کاهش داده و در تامین پناهگاه امن برای نیازمندان سرعت دهیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.