تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر : 35405

آغاز راهپیمایی اربعین «جاماندگان اربعین حسینی» در اصفهان

آغاز راهپیمایی اربعین «جاماندگان اربعین حسینی» در اصفهان

با حضور گسترده عزاداران سالار شهیدان جهان , آغاز راهپیمایی اربعین «جاماندگان اربعین حسینی» در اصفهان راهپیمایی جاماندگان اربعین و با شعار “الی اصحاب الحسین” با حضور انبوه مردم در سه مسیر در کلان‌شهر اصفهان و در شهرهای دیگر استان در مسیرهای تعیین شده برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار:، امروز با طلوع آفتاب شهروندان

Print Friendly, PDF & Email

با حضور گسترده عزاداران سالار شهیدان جهان ,
آغاز راهپیمایی اربعین «جاماندگان اربعین حسینی» در اصفهان

راهپیمایی جاماندگان اربعین و با شعار “الی اصحاب الحسین” با حضور انبوه مردم در سه مسیر در کلان‌شهر اصفهان و در شهرهای دیگر استان در مسیرهای تعیین شده برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار:، امروز با طلوع آفتاب شهروندان اصفهانی راهپیمایی جاماندگان اربعین را از در منازل،مساجد، تکیه‌ها و حسینیه‌های شهر به سمت مسیرهای منتهی به گلستان شهدا آغاز کردند.

ستاد مردمی برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین در اصفهان، مسیرهای مُنتهی به گلستان شهدا از مبدأ چهارراه نورباران، میدان فیض و میدان آزادی را برای برپایی موکب‌ها در نظر گرفته است.

علاوه بر مسیرهای منتهی به گلستان شهدای اصفهان، مردم در مسیرهای منتهی به آستان مقدس حضرت زینب (س) و همچنین در جاده منتهی به فرودگاه اصفهان، به سمت امامزاده شاه کرم در حال راه پیمایی هستند.

بر اساس اعلام ستاد مردمی برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین اصفهان، امروز در گلستان شهدا، از طلوع تا اذان ظهر، هر یک ساعت، ویژه‌برنامه سخنرانی به همراه قرائت زیارت اربعین و مداحی برگزار می‌شود.

پلیس راهور استان اصفهان از ساعت هفت صبح امروز در محدوده خیابان‌های مُنتهی به گلستان شهدا شامل میدان احمدآباد، بزرگمهر و آزادی به سمت خیابان سجاد، میدان شهید لاوی و میدان بسیج، چهارراه نورباران و تقاطع مشتاق – حمزه و شمال میدان خواجو به سمت میدان بزرگمهر، محدوده پل غدیر به سمت چهارراه آبشار، چهارراه فرایبورگ و میدان فیض به سمت میدان بسیج، خروجی بزرگراه شهید همت به سمت میدان شهید لاوی و تمام خیابان‌های منتهی به خیابان امام سجاد(ع) محدودیت‌های مقطعی برای تردد خودروها اعمال کرده است.

آغاز راهپیمایی اربعین «جاماندگان اربعین حسینی» در اصفهان

مساجد، تکایا، حسینیه ها و نیز منازل شخصی در اصفهان در روز اربعین به عزاداری و پخش نذری پرداختند و دسته های عزاداری با حضور در خیابان های تک تک شهرهای استان اصفهان عشق و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان و خاندان پاک ائمه اطهار ابراز کردند.
امروز میدان ها و معابر شهر اصفهان شاهد اجتماع بزرگ عزاداران حسینی بود که از ساعات اولیه صبح هیات های مذهبی اصفهان به سوگواری پرداختند.
همچنین امروز مراسم عزاداری اربعین حسینی در جوار ۳۰۰ بقعه متبرکه در استان اصفهان در حال برگزاری است.
ویژه‌ برنامه‌های اربعین حسینی در امامزاده هلال ابن علی (ع) آران و بیدگل و امامزاده آقا علی عباس (ع) بادرود با حضور گسترده هیات‌ها و دسته‌های عزاداری برگزار ‌شد.

آغاز راهپیمایی اربعین «جاماندگان اربعین حسینی» در اصفهان

در شهرستان اصفهان نیز مردم مومن و عزادار اصفهان در جوار بقاع متبرکه ناحیه یک اصفهان به سوگواری پرداختند.
امروز خانه به خانه و سینه به سینه قلب ها در عشق حسین (ع) و یاران وفادارش دو چندان می تپد و شهرها سیاهپوش شهدای واقعه کربلا شده اند گویی که به راستی عاشورا و کربلا هنوز هم جاریست و هر روز بیش از گذشته حق و حقیقت را نمایان می کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان