تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 35413

احداث ۴۰ هزار واحد مسکونی در شهر جدید چهارم اصفهان پیش بینی شده است

احداث ۴۰ هزار واحد مسکونی در شهر جدید چهارم اصفهان پیش بینی شده است

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان؛ احداث ۴۰ هزار واحد مسکونی در شهر جدید چهارم اصفهان پیش بینی شده است مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پیش بینی شده است تا بیش از ۴۰ هزار واحد مسکونی در شهر جدید چهارم اصفهان بارگذاری شود که

Print Friendly, PDF & Email

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان؛
احداث ۴۰ هزار واحد مسکونی در شهر جدید چهارم اصفهان پیش بینی شده است
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پیش بینی شده است تا بیش از ۴۰ هزار واحد مسکونی در شهر جدید چهارم اصفهان بارگذاری شود که پس از تصویب طرح جامع و اخذ مصوبه‌های لازم، اقدامات اولیه انجام می‌شود.
به گزارش دنیای اسرار؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: براساس برنامه‌ ابلاغی وزارت راه و شهرسازی، تولید ۲۴۳ هزار واحد مسکونی از ساخت و عرضه چهار میلیون واحدمسکونی کشور در مدت چهار سال در برنامه استان اصفهان است.

وی افزود: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، افزون بر ۴۴۰ هزار نفر در استان اصفهان در مرحله‌های مختلف در سامانه طرح‌های حمایتی دولت برای مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد، در حال حاضر بیش از ۱۴۸ هزار نفر حائز شرایط فعال شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ثبت نام متقاضیان در طرح‌ نهضت ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان اصفهان شامل ۳ شهر جدید و ۱۰۵ شهر در شهرستان‌های مختلف استان انجام شده است.

وی بیان کرد: برای متقاضیان واجد شرایط، با الحاق افزون بر هزار هکتار زمین به محدوده شهری همچنین در نظر گرفتن زمین‌های موجود سازمان ملی زمین و مسکن در استان، برای احداث بیش از ۷۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای مختلف استان اصفهان زمین تأمین شده است.

قاری‌قرآن افزود: در شهر جدید بهارستان ۲۶ هزار واحد، در شهر جدید فولادشهر ۱۲ هزار واحد و در شهر جدید مجلسی ۹ هزار واحد تأمین زمین شده است.

وی گفت: برای افزون بر۴۰ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط دیگر، طبق برنامه ریزی اندیشیده شده، برای تأمین زمین این افراد در شهر جدید چهارم در شمال شهر اصفهان پیش بینی‌های لازم شده و پس از انجام طرح جامع مقدمات آن صورت می‌پذیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد: علاوه بر شهر جدید چهارم، در مناطق دیگری نیز مکان‌هایی برای احداث شهرک‌های مسکونی شناسایی شدند که جلساتی در این رابطه برگزار و برنامه‌ریزی لازم انجام شده است تا پس از سیر مراحل مرتبط، تأمین مسکن انجام شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان