تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
کد خبر : 35421

تمدید مهلت ثبت نام در دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۲۰ شهریور

تمدید مهلت ثبت نام در دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۲۰ شهریور

  مهلت ثبت نام در دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۲۰ شهریور تمدید شد. به گزارش دنیای اسرار : دکتر محمد فتحیان معاون نظارت و سنجش دانشگاه با اعلام این خبر افزود: مهلت ثبت نام در دوره‌های کاردانی فنی ، کاردانی حرفه‌ای ، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته

Print Friendly, PDF & Email

 

مهلت ثبت نام در دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۲۰ شهریور تمدید شد.
به گزارش دنیای اسرار : دکتر محمد فتحیان معاون نظارت و سنجش دانشگاه با اعلام این خبر افزود: مهلت ثبت نام در دوره‌های کاردانی فنی ، کاردانی حرفه‌ای ، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش علمی کاربردی مهرماه ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۰ شهریورماه تمدید شد.
دکتر فتحیان در ادامه اظهار داشت: داوطلبان می‌توانند در مهلت مقرر با مراجعه به پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org پس از مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش ، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند.
معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه گفت: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل در مهلت تمدید شده ، نسبت به مشاهده و ویرایش موارد قابل اصلاح و کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.