تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
کد خبر : 35484

۳۰ هکتار زمین به محدوده شهری شهرستان خوانسار الحاق شد

۳۰ هکتار زمین به محدوده شهری شهرستان خوانسار الحاق شد

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن:۳۰ هکتار زمین به محدوده شهری شهرستان خوانسار الحاق شد به گزارش دنیای اسرار:رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن الحاق ۳۰ هکتار اراضی دولتی به محدوده قانونی شهری شهرستان خوانسار و تغییر کاربری آن انجام شد. سعید شاهی رئیس اداره

Print Friendly, PDF & Email

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن:۳۰ هکتار زمین به محدوده شهری شهرستان خوانسار الحاق شد

به گزارش دنیای اسرار:رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن الحاق ۳۰ هکتار اراضی دولتی به محدوده قانونی شهری شهرستان خوانسار و تغییر کاربری آن انجام شد.
سعید شاهی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اصفهان؛ اظهار کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۵۱۷ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در سامانه ثبت نام کردند که از این تعداد حدود یک هزار و ۴۱۵ نفر واجد شرایط بودند و ۹۵۶ نفر تایید نهایی شدند.

وی با اشاره به اینکه پروژه ۱۰۶ واحدی گروه ساخت سونقان خوانسار با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال ساخت است، افزود: برای تامین زمین مابقی متقاضیان اراضی برای ساخت ۹۰۰ واحد در نظر گرفته شده که بصورت گروه ساخت اجرا می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار ادامه داد: تلاش می‌کنیم اراضی به صورت دو نفره یا چهار نفره و پلاک‌های ۲۰۰ متری به متقاضیان تحویل شود.

شاهی با بیان اینکه برای ۳۵ نفر از ایثارگران واجد شرایط تخصیص زمین انجام شده و یا در حال سیر مراحل هستند عنوان کرد: برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۸۷ نفر در شهرستان خوانسار ثبت‌نام کردند که تخصیص پلاک زمین به آنان در مرحله تکمیل پرونده است.

وی گفت: در راستای تحقق اهداف دولت در طرح نهضت ملی مسکن، الحاق ۳۰ هکتار اراضی دولتی به محدوده قانونی شهری شهرستان خوانسار انجام و تغییر کاربری داده شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار اظهار کرد: همچنین برای ۲۲ هکتار اراضی داخل محدوده شهر (گلستانه) با تغییر کاربری و تهیه نقشه تفکیکی، در حال انجام و واگذاری است.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان