تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
کد خبر : 35486

اعزام بیش از ۸۰۰ دانش آموز نیازمند اصفهانی به سفرهای زیارتی

اعزام بیش از ۸۰۰ دانش آموز نیازمند اصفهانی به سفرهای زیارتی

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛ اعزام بیش از ۸۰۰ دانش آموز نیازمند اصفهانی به سفرهای زیارتی معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: تابستان امسال ۸۱۵ دانش آموز نخبه تحصیلی و قرآنی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان به سفرهای زیارتی اعزام شدند. به گزارش دنیای اسرار ، محمدرضا

Print Friendly, PDF & Email

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛
اعزام بیش از ۸۰۰ دانش آموز نیازمند اصفهانی به سفرهای زیارتی
معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: تابستان امسال ۸۱۵ دانش آموز نخبه تحصیلی و قرآنی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان به سفرهای زیارتی اعزام شدند.

به گزارش دنیای اسرار ، محمدرضا مومی اردستانی اظهار داشت: تابستان امسال مددجویان نخبه علمی و قرآنی به شهرهای زیارتی ایران و عتبات عالیات عراق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای سراسری امداد تلفیقی از برنامه های زیارتی، آموزشی، فرهنگی و با هدف ایجاد انگیزه های تحصیلی است و نقش موثری بر تقویت بنیه دینی مددجویان دارد، ادامه داد: ۸۱۵ دانش آموز دختر و پسر نخبه در مقاطع تحصیلی ششم تا یازدهم به سفرهای زیارتی مشهد و قم اعزام شدند.

اردستانی با اشاره به اینکه اولویت اعزام مددجویان در قالب طرح شوق زیارت با افرادی است که تاکنون به این سفر معنوی نرفته اند و یا از آخرین سفر آنها مدت زمان طولانی گذشته است، افزود: با مشارکت یکی از نیکوکاران در طرح شوق زیارت نیز ۴۶ نخبه علمی در سنین ۱۶ تا ۲۶ ساله برای پیاده روی اربعین به کربلای معلی اعزام شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان، با اعلام سرانه ای بالغ بر ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی برای اعزام هر مددجو به سفرهای زیارتی، گفت: عموم مردم خیراندیش برای مشارکت در طرح شوق زیارت می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سطح استان یا با شماره گیری #۹*۰۳۱*۸۸۷۷* نذورات خود را برای اعزام نیازمندان به سفرهای زیارتی اهدا کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.