تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
کد خبر : 35503

زمین به چهار شهر استان اصفهان الحاق شد

زمین به چهار شهر استان اصفهان الحاق شد

از ابتدای سال جاری تاکنون؛ زمین به چهار شهر استان اصفهان الحاق شد معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن، زمین به شهرهای چادگان، رُزوه، کاشان و زواره الحاق شد. محمد بنائیان معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان

Print Friendly, PDF & Email

از ابتدای سال جاری تاکنون؛
زمین به چهار شهر استان اصفهان الحاق شد
معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن، زمین به شهرهای چادگان، رُزوه، کاشان و زواره الحاق شد.
محمد بنائیان معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در خصوص اقدامات و بررسی‌های بعمل آمده برای تامین و الحاق اراضی در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: از مباحثی که در کارگروه امور زیربنایی مورد بررسی قرار می‌گیرد، موضوع تامین زمین برای این طرح است لذا برای الحاق اراضی ابتدا باید موضوع در کارگروه مطرح شود و پس از تصویب در مراجع ذی ربط، طرح زمین‌های الحاقی در کمیسیون ماده ۵ ارائه و بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ در راستای تامین اراضی مورد نیاز، به ۹ شهر استان اصفهان زمین الحاق شد، افزود: شهرهای دهق، نایین، ورزنه، محمدآباد، نصرآباد، نیک آباد، فرخی و دهاقان از جمله این شهرها است.

معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ نیز به ۲۹ شهر استان شامل نطنز، دهاقان، تیران، اردستان، مهاباد، فریدونشهر، چرمهین، نوش‌آباد، ابوزیدآباد، برزک، جوشقان، مشکات، کامو و چوگان، خور، فرخی، بوئین و میاندشت، ورزنه، محمدآباد، تودشک، نیک‌آباد، کرکوند و … زمین الحاق شد.

وی عنوان کرد: زرین شهر، آران و بیدگل، شهرضا و بهارستان که جزء شهرهای دارای بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت هستند نیز طرح ها و موضوع الحاقات آنها در مراجع در حال بررسی است.

بناییان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز الحاق اراضی برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای چادگان، رُزوه، زواره و کاشان انجام شده و تا تعیین کاربری این اراضی پیش رفته است.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.