تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۰۲
کد خبر : 35540

اصفهان میزبان پنجمین دوره رویداد جایزه بین‌المللی مصطفی (ص)

اصفهان میزبان پنجمین دوره رویداد جایزه بین‌المللی مصطفی (ص)

ششم تا دوازدهم مهر ۱۴۰۲ ؛ اصفهان میزبان پنجمین دوره رویداد جایزه بین‌المللی مصطفی (ص)  پنجمین دوره رویداد جایزه مصطفی(ص) ششم تا دوازدهم مهر ۱۴۰۲ در اصفهان برگزار می شود.     به گزارش دنیای اسرار، رئیس بنیاد نخبگان اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) با حضور دانشمندان

Print Friendly, PDF & Email

ششم تا دوازدهم مهر ۱۴۰۲ ؛

اصفهان میزبان پنجمین دوره رویداد جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) 

پنجمین دوره رویداد جایزه مصطفی(ص) ششم تا دوازدهم مهر ۱۴۰۲ در اصفهان برگزار می شود.

 

 

به گزارش دنیای اسرار، رئیس بنیاد نخبگان اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) با حضور دانشمندان ۴۰ کشور در مهر ماه به میزبانی اصفهان برگزار می شود.

 

حسین ربانی با بیان اینکه مهم‌ترین دستاورد بشر توجه به علم و دوری از جهالت است، بیان داشت: از مهمترین اتفاقات حضور پیامبر رهاندن مردم از جهالت است و یکی از دستاوردهایی که جمهوری اسلامی به ویژه در چند دهه اخیر نیز ارتقا و رشد علم و فناوری است.

 

وی افزود: دانشمندان مسلمان که فعالیت‌ها و آثار علمی و فناوری آنها در جوامع مختلف و در رشد بشریت تاثیرگذار است در پنجمین رویداد جایزه مصطفی شرکت خواهند کرد.

 

وی بیان کرد: هدف از برگزاری رویداد مذکور را علاوه بر اعطای جایزه مصطفی(ص) به برترین دانشمندان مسلمان دنیا، شبکه سازی، گفتمان سازی و ظرفیت سازی بین دانشمندان و صاحبنظران جهان اسلام است.

 

ربانی با بیان اینکه پنج دانشمند مسلمان برتر دنیا در این رویداد معرفی و تجلیل خواهند شد، ادامه داد: ۱۵۰ مهمان خارجی از حوزه علم و فناوری و رسانه ای در رویداد جایزه مصطفی(ص) حضور خواهند داشت که سفیرانی برای معرفی کشور ایران و شهر اصفهان به سراسر دنیا می باشند.

 

رئیس بنیاد نخبگان اصفهان با اشاره به میزبانی اصفهان گفت: سوابق علمی، تاریخی و فرهنگی از جمله دلایل انتخاب اصفهان برای میزبانی از پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) بین المللی است.

 

وی ادامه داد: میهمانان این دوره از فعالان حوزه پزشکی، انرژی و اکوسیستم‌های محیط زیستی، علم و فناوری هستند و برنامه‌های خاص و ویژه هوش مصنوعی در حاشیه این دوره نیز برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: همچنین رویداد سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی به میزبانی اتاق بازرگانی از دیگر برنامه‌های مرتبط با هوش مصنوعی است پیش بینی شده است.

 

ربانی در ارتباط با برنامه‌های پیش بینی شده در پنجمین دوره جایزه مصطفی(ص) گفت: مهمانان خارجی از ششم مهر وارد اصفهان خواهند شد و روز جمعه هفتم مهر، مراسم افتتاحیه بطور رسمی در سالن اجلاس سران اصفهان برگزار می‌شود.

 

مسئول دبیرخانه پنجمین دوره اعطای جایزه علمی و فناوری مصطفی (ص)بیان کرد:در هشت دانشکده دانشگاه اصفهان و در ۹ دانشکده دانشگاه صنعتی نشست‌های علمی برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: نشست‌های فناوری نیز در حاشیه این رویداد برگزار می‌شود که به دو صورت آکادمیک و بیزنسی اقتصادی در حوزه سلامت، محیط زیست و برپا می شود.

 

رئیس بنیاد نخبگان اصفهان بابیان اینکه نمایشگاهی در هتل عباسی با حضور تعداد قابل توجهی از میهمانان برگزار خواهد شد، گفت: برنامه افتتاح رسمی جمعه هفتم مهرماه در سالن اجلاس برگزار می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان