تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 35568

زنگ بازگشایی مدارس اصفهان روز اول مهر به صدا درخواهد آمد

زنگ بازگشایی مدارس اصفهان روز اول مهر به صدا درخواهد آمد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان: زنگ بازگشایی مدارس اصفهان روز اول مهر به صدا درخواهد آمد مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: شنبه اولین روز بازگشایی مدارس خواهد بود و اول مهر زنگ بازگشایی در تمامی مدارس استان به صدا در خواهد آمد . به گزارش دنیای اسرار، محمدرضا ابراهیمی در جمع

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:
زنگ بازگشایی مدارس اصفهان روز اول مهر به صدا درخواهد آمد
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: شنبه اولین روز بازگشایی مدارس خواهد بود و اول مهر زنگ بازگشایی در تمامی مدارس استان به صدا در خواهد آمد .

به گزارش دنیای اسرار، محمدرضا ابراهیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شنبه اولین روز بازگشایی مدارس خواهد بود ، گفت: اول مهر زنگ بازگشایی در تمامی مدارس استان به صدا در خواهد آمد و جشن شکوفه‌ها و جوانه‌ها روز چهارشنبه در مدارس استان اصفهان انجام خواهد شد.

وی افزود: برای شروع سال تحصیلی خانواده‌ها دغدغه‌هایی دارند که زمان‌بندی برنامه ما تقریبا متفاوت است و در برخی از مدارس از ۷:۱۵ صبح آغاز و در برخی مدارس ساعت ۷:۳۰ و یا ۷:۴۵ فرآیند کلاس آغاز خواهد شد که اطلاع‌رسانی دقیق در این زمینه صورت خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در شهرهای بزرگ به واسطه وجود فاصله میان خانه و مدرسه دانش آموز، نیاز به سرویس مدارس دارند؛ هرچند ما پیش از این نیز بر این نکته تاکید کرده بودیم که بهترین مدرسه برای ثبت‌نام دانش‌آموزان نزدیک‌ترین مدرسه به منزل آنان است، اما در زمینه تامین ناوگان سرویس امسال تلاش شده تا این موضوع افزایش پیدا کند و حدود ۶ هزار راننده برای این موضوع ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ساماندهی موضوع سرویس مدارس بر عهده تاکسیرانی شهرداری است و آموزش و پرورش بر آن جنبه نظارتی دارد و حدود ۶۰ هزار دانش‌آموز تا کنون در آن ثبت‌نام کرده‌اند.

ابراهیمی افزود: توصیه به دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم این است که برای عبور و مرور از حمل و نقل عمومی استفاده کنند چرا که باعث آشنایی دانش‌آموز با موضوعات شهر و شهروندی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: نکته دیگری که وجود دارد این که موضوع آموزش خانواده‌‌ها از اول مهر آغاز خواهد شد و اگر پیوند خانواده و مدرسه محکم شد، این دو می‌توانند فرآیند تعلیم و تربیت را به خوبی پیش ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص جایزه مصطفی نیز گفت: رویداد مهمی به نام جایزه مصطفی از هشتم مهرماه در استان اصفهان برگزار خواهد شد که بخش دانش‌آموزی آن امسال برای نخستین بار به ابتکار آموزش و پرورش استان اصفهان انجام خواهد شد که محوریت آن موضوع هوش مصنوعی خواهد بود که در این زمینه اقدامات قابل توجهی در تابستان انجام شد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.