تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۰۶
کد خبر : 35633

دیدار مدیر عامل شرکت نفت سپاهان با خانواده های معظم شهدا

دیدار مدیر عامل شرکت نفت سپاهان با خانواده های معظم شهدا

    همزمان با هفته دفاع مقدس مدیرعامل شرکت نفت سپاهان به دیدار خانواده های شهدا رفت.   به گزارش دنیای اسرار، روز سه شنبه ۴ مهرماه و همزمان با روزهای خاطره انگیز و مبارک هفته دفاع مقدس و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، مهندس فرهاد امین دهقان مدیرعامل شرکت

Print Friendly, PDF & Email

 

 

همزمان با هفته دفاع مقدس مدیرعامل شرکت نفت سپاهان به دیدار خانواده های شهدا رفت.

 

به گزارش دنیای اسرار، روز سه شنبه ۴ مهرماه و همزمان با روزهای خاطره انگیز و مبارک هفته دفاع مقدس و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، مهندس فرهاد امین دهقان مدیرعامل شرکت نفت سپاهان به دیدار خانواده های ۴ تن از شهدای گرانقدراستان اصفهان رفت.

 

در این دیدارهای صمیمی که جمعی از مدیران شرکت نیز حضور داشتند مهندس امین دهقان ضمن ابراز خرسندی از این دیدارها ، تکریم خانواده های شهدا را وظیفه همگان دانست و افزود گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و زنده نگه داشتن نام این بزرگواران توصیه جدی مقام معظم رهبری است.

 

بر اساس این گزارش مدیرعامل شرکت نفت سپاهان در پایان دیدار با خانواده های شهیدان والامقام شهید جمال گنجعلی، شهید سجاد اکبری، شهید ولی الله حق شناس گرگانی و شهید امیر صبایی به رسم یادبود یک سفر زیارتی به کربلای معلی و تشرف به زیارت حرم آقا ابا عبدالله الحسین (ع) را تقدیم ایشان کرد.

 

همچنین مهندس امین دهقان و هیات همراه پس از دیدار با خانواده های شهدا در دفتر امام جمعه شاهین شهر حضور یافتند و پس از گفتگو با حجت الاسلام باقریان، نماز ظهرو عصررا به امامت ایشان اقامه کردند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.