تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
کد خبر : 35726

مراسم کلنگ زنی و آغاز احداث ۳پروژه عمرانی در منطقه ی کوی راه حق برگزار شد

مراسم کلنگ زنی و آغاز احداث ۳پروژه عمرانی در منطقه ی کوی راه حق برگزار شد

  مراسم کلنگ زنی و آغاز احداث مدرسه، بوستان و پارک کودک و ورزشگاه چمن مصنوعی کوی راه حق با حضور جمعی از اهالی این منطقه و مسئولین شهرستان اصفهان برگزارشد. به گزارش دنیای اسرار، این مراسم که با حضور جمعی از اهالی کوی راه حق وفرماندار شهرستان اصفهان، بخشدار بخش مرکزی،مدیر آموزش و پرورش

Print Friendly, PDF & Email

 

مراسم کلنگ زنی و آغاز احداث مدرسه، بوستان و پارک کودک و ورزشگاه چمن مصنوعی کوی راه حق با حضور جمعی از اهالی این منطقه و مسئولین شهرستان اصفهان برگزارشد.

به گزارش دنیای اسرار، این مراسم که با حضور جمعی از اهالی کوی راه حق وفرماندار شهرستان اصفهان، بخشدار بخش مرکزی،مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳، معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس استان،رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز، ریاست بنیاد مسکن شهرستان،نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین،فرمانده حوزه امام علی سپاهان شهر،حاج علیرضا جنتی خیر مدرسه ساز برگزار می شد، مدرسه ۹ کلاسه دوره متوسطه اول و متوسطه دوم در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع و با نام جنت ۳ و نیز بوستان و پارک کودک در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع با کارفرمایی دهیاری کوی راه حق و ازمحل اعتبارات دهیاری این منطقه احداث می‌شود.
همچنین بوستانی به مساحت ۲هزار متر مربع و ورزشگاه چمن مصنوعی در زمینی به وسعت ۱۱۰۰متر مربع از محل اعتبارات حق تفکیک دهیاری نزد بنیاد مسکن و توسط آن بنیاد کلنگ زنی و احداث می شود.
شایان ذکر است زمین مدرسه نیز با پیگیریهای شورای اسلامی و دهیاری کوی راه حق از محل قدرالسهم تفکیک زمین جهاد کشاورزی به اداره آموزش و پرورش اهدا شده است.
خبرنگار.الهام خانی

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.