تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
کد خبر : 35750

۵۰ پروژه در حوزه هوش مصنوعی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان تعریف شد

۵۰ پروژه در حوزه هوش مصنوعی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان تعریف شد

  معاون سیستم‌های هوش مصنوعی هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: یکی از استراتژی‌های این هلدینگ، توسعه سیستم‌های هوش مصنوعی است که مدیرعامل مجموعه بطور متمرکز به این مسئله می‌پردازد و ۵۰ پروژه در این حوزه تعریف شده است. به گزارش  دنیای اسرار:منصور خادمی در رویداد سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی با اشاره به فعالیت‌های هلدینگ پتروپالایش اصفهان اظهار

Print Friendly, PDF & Email

 

معاون سیستم‌های هوش مصنوعی هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: یکی از استراتژی‌های این هلدینگ، توسعه سیستم‌های هوش مصنوعی است که مدیرعامل مجموعه بطور متمرکز به این مسئله می‌پردازد و ۵۰ پروژه در این حوزه تعریف شده است.

به گزارش  دنیای اسرار:منصور خادمی در رویداد سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی با اشاره به فعالیت‌های هلدینگ پتروپالایش اصفهان اظهار داشت: این مجموعه اکنون ۶ شرکت زیرمجموعه داشته و همچنین سهام برخی شرکت‌ها ازجمله پتروشیمی اصفهان و شرکت نفت سپاهان را خریداری کرده‌است و حدود ۵۰۰ پروژه فعال و درحال انجام کار در این هلدینگ وجود دارد.

وی افزود: نکته مورد اهمیت که در اکثر برنامه‌های این مجموعه مورد هدف است، کاهش مصرف انرژی بوده و پروژه‌های خوبی در این راستا برنامه‌ریزی شده‌است. همچنین هلدینگ پتروپالایش اصفهان ضمن کاهش چشم‌گیر مصرف آب در پروژه‌ها، پیگیر تامین آب از منابع دیگر غیر از زاینده‌رود است.

معاون سیستم‌های هوش مصنوعی هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به استراتژی‌های مدیریت این مجموعه در حوزه هوش مصنوعی تصریح کرد: یکی از استراتژی‌های این هلدینگ، توسعه سیستم‌های هوش مصنوعی است که مدیرعامل مجموعه بطور متمرکز به این مسئله پرداختند و ایجاد معاونت هوش مصنوعی در ماه‌های گذشته در چند ماه اخیر، نشان‌دهنده پیگیری این هلدینگ برای استفاده مفید از هوش مصنوعی در راندمان و سایر موارد بوده است.

وی ادامه داد: لازمه دستیابی به اهداف هوش مصنوعی در هلدینگ، آماده‌سازی زیرساخت‌ها بوده است که در این زمینه با همکاری مشاورین زبده، سند راهبردی شامل ماموریت‌ها، فعالیت‌ها و نقاط ضعف و قوت به خوبی تکمیل شده و لازم است نقاط ضعف با استراتژی‌ها به نقاط قوت و تهدیدها به فرصت تبدیل شوند. در راستای تحقق اهداف در حوزه هوش مصنوعی، ۵۰ پروژه تعریف شده است.

خادمی در ارتباط با افق معاونت سیستم‌های هوش مصنوعی هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: اجرای ۵۰ پروژه تعریف شده، این مجموعه را به استراتژی‌ها و ماموریت تعریف شده می‌رساند و پایان سال ۱۴۰۳ را افق چشم‌انداز خود دیده‌ایم. هلدینگ پتروپالایش اصفهان با تمرکز، برنامه‌ریزی و قدرت تمام پیگیر این است که در عرصه هوش مصنوعی از صنایعی که می‌توانند فعالیت کنند استفاده کند تا همانند قبل، در بین شرکت‌های پالایشگاه سرآمد باشد.

وی اضافه کرد: حساسیت در شرکت‌های پالایش نفت بیشتر از صنایع دیگر است چراکه وظیفه تامین یک چهارم سوخت کشور را داشته و ازطرف دیگر، کاهش مصرف انرژی، پیش‌بینی‌های مصرف انرژی و هرآنچه که در کاهش مصارف انرژی، مالی و پولی و افزایش راندمان تاثیرگذار است، در این صنعت اهمیت بسزایی دارد.

معاون سیستم‌های هوش مصنوعی هلدینگ پتروپالایش اصفهان تاکید کرد: هلدینگ پتروپالایش اصفهان در راستای تحقق اهداف خود از تخصص هوش مصنوعی و شرکت‌هایی که کار اجرایی موفق در این زمینه داشته‌اند، استفاده خواهد کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان