تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
کد خبر : 35759

اعلام محدودیت های ترافیکی بازی تیم فوتبال سپاهان اصفهان والاتحاد عربستان

اعلام محدودیت های ترافیکی بازی تیم فوتبال سپاهان اصفهان والاتحاد عربستان

  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان محدودیت های ترافیکی بازی فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در شهر اصفهان را اعلام کرد. به گزارش دنیای اسرار: سرهنگ‌ اصغر زارع  ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) و آرزوی موفقیت برای تیم سپاهان اصفهان در جام باشگاه‌های آسیا بیان

Print Friendly, PDF & Email

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان محدودیت های ترافیکی بازی فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در شهر اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش دنیای اسرار: سرهنگ‌ اصغر زارع  ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) و آرزوی موفقیت برای تیم سپاهان اصفهان در جام باشگاه‌های آسیا بیان داشت: با توجه به برگزاری دیدار حساس مسابقه فوتبال بین دو تیم سپاهان اصفهان و الاتحاد عربستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان فردا محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی توسط پلیس راهور اصفهان در مسیر های منتهی به ورزشگاه نقش جهان شهر اصفهان اعمال می شود.

وی افزود: بر این اساس تردد هرگونه وسیله نقلیه سنگین از ۱۲ ظهر تا ۲۴ فردا دوشنبه ۱۰ مهر ماه از میدان امید ( ورودی شمال شهر از سمت خیابان زینبیه) به سمت میدان تاکسیرانی در بلوار آسمان در مسیر غرب به شرق و بلعکس _ میدان تاکسیرانی به سمت میدان المپیک در بلوار فرزانگان در هر دو مسیر شرق به غرب و بلعکس ممنوع است و رانندگان این نوع وسایل نقلیه می توانند از مسیر جایگزین میدان امید به سمت شهر حبیب آباد شهرستان برخوار برای تردد خود استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: همچنین تردد وسایل نقلیه سنگین از پل سلیمان خاطر به سمت پل شریعتی و میدان المپیک نیز ممنوع است و پل سلیمان خاطر به سمت آزادگان و شهرستان های خمینی شهر و نجف آباد به عنوان مسیر جایگزین این خودروها تعیین شده است.

سرهنگ زارع با بیان اینکه با توجه به تراکم ترافیک در محدوده های مذکور محدودیت های موقت و دائم نیز اجرا خواهد شد اظهار داشت: از رانندگان عزیز می خواهیم ضمن همکاری و همراهی با ماموران پلیس در زمان اعمال محدودیت های ترافیکی از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

محدودیت ترافیکی بازی تیم فوتبال سپاهان اصفهان والاتحاد عربستان در مسیر های منتهی به ورزشگاه نقش جهان:

ممنوعیت شماره ۱؛تردد هرگونه وسیله نقلیه سنگین از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۰ مهر ماه تا ساعت ۲۴ از میدان امید ( ورودی شمال شهر از سمت خیابان زینبیه) بسمت میدان تاکسیرانی در بلوار آسمان در مسیر غرب به شرق و برعکس _ میدان تاکسیرانی بسمت میدان المپیک در بلوارفرزانگان در هر دو مسیر شرق به غرب و برعکس ممنوع است و رانندگان می توانند از مسیرجایگزین میدان امید بسمت شهر حبیب آباد شهرستان برخوار استفاده کنند.

ممنوعیت تردد شماره ۲ برای وسایل نقلیه سنگین از پل سلیمان خاطر به سمت پل شریعتی و میدان المپیک اعمال می شود و رانندگان می توانند از مسیر جایگزین پل سلیمان خاطر به سمت آزادگان و شهرستان خمینی شهر و نجف آباد استفاده کنند.

ضمنا با توجه به تراکم ترافیک در محدودهای مذکور محدودیتهای موقت و دائم نیز اجرا خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.