تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۶:۲۸
کد خبر : 36013

پایداری زیر ساخت های برق در گرو امنیت پایدار است

پایداری زیر ساخت های برق در گرو امنیت پایدار است

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان: پایداری زیر ساخت های برق در گرو امنیت پایدار است مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: هزار نقطه اتوماسیون به صورت آن لاین وضعیت شبکه های برق اصفهان را رصد می کند   به گزارش دنیای اسرار:مهندس مهرداد دادخواه مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان میزبان روسا و

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان:
پایداری زیر ساخت های برق در گرو امنیت پایدار است

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: هزار نقطه اتوماسیون به صورت آن لاین وضعیت شبکه های برق اصفهان را رصد می کند

 

به گزارش دنیای اسرار:مهندس مهرداد دادخواه مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان میزبان روسا و فرماندهان نیروی انتظامی در مرکز فوریت های برق۱۲۱ واتاق فرمان( دیسپاچینگ) بود .

در این نشست سردار سرتیپ دوم پاسدار فرماندهی انتظامی استان اصفهان، رییس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان اصفهان، رییس حفاظت اطلاعات انتظامی، رییس یگان امداد، رییس دفتر فرماندهی، معاون پیشگیری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اتوماسیون،مانیتورینگ و هوشمندسازی شبکه برق آشنا شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان عنوان کرد : ۱۵ هزار کیلومتر شبکه، برق رسانی به شهر اصفهان و دیگر شهرستانها را میسر کرده است

وی بیان کرد : در حال حاضر ۱۰۰۰ نقطه اتوماسیون به صورت آن لاین وضعیت شبکه را رصد می کند که موجب شده پایداری شبکه محقق شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان مطرح کرد : در حال حاضر میزان خاموشی های به ازای هر مشترک ۸۵ دقیقه می باشد در صورتی که این عدد یک دهم سال ۹۳ است.

مهندس دادخواه تصریح کرد : شرکت توزیع برق اصفهان اقدامات موثری را برای پیشگیری از سرقت انجام داده است از جمله تبدیل شبکه های فشار ضعیف به کابل های خودنگهدار بوده است و در این راستا نیز این فن آوری موجب شده است که شاخه بری درختان کمتر انجام شود و با این نوع آرایش شبکه توانسته ایم به حفظ محیط زیست و فضای سبز همت کنیم.

وی تصریح کرد : پیاده‌سازی سیستم AVL مدیریت ناوگان حمل‌ونقل از دیگر فن اوری های شرکت توزیع برق اصفهان است و و با نصب تجهیزات این سامانه بر روی خودروهای عملیات و اتفاقات، همکاران ما قادر خواهند بود در هر لحظه از موقعیت خودروها آگاه شده و به کمک این نرم‌افزار حرکت خودروها را با مقیاس‌های مختلف از روی نقشه مشاهده کنند

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان ضمن اعلام فراهم‌شدن امکان رؤیت‌پذیری حرکت خودرو و اخذ اطلاعات لحظه‌ای در این سامانه افزود: سامانه AVL به‌جهت تسریع و ارائه خدمات برق در مواقع حادثه و بحران را نیز فراهم می‌کند.

وی تأکید کرد: ایجاد بستر مناسب در تمام زمینه‌های فعالیت شرکت به‌خصوص خدمات سریع‌تر و بهتر به مشترکین از دیگر اهداف شرکت توزیع برق اصفهان است.

دادخواه گفت : نگاه سازمان این است که تمام فرایند‌ها مکانیزه گردد و برای رسیدن به این مهم نیز تلاش‌های زیادی صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های مدونی نیز انجام گرفته تا به استانداردهای جهانی و متناسب با فناوری‌های روز دنیا برسیم و در تمام ابعاد مختلف اتوماسیون، هوشمند سازی، انرژی‌های نو اقدامات خوبی انجام شده است.

در ادامه مهندس فرجی نیز به دیگر نرم افزارهاو فن اوری ها برای مشنرکین اشاره کرد و با زبانی روان و شیوا مطالب را در اختیار نیروهای انتظامی قرار داد در ادامه این جلسه در خصوص همراهی و تعامل بیشتر نیروهای انتظامی با شرکت توزیع برق اصفهان گفتگو شد .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.