تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹
کد خبر : 36120

دکتر اینگیلیش، اولین و تنها مرکز آموزش زبان مبتنی بر پایه فناوری دیجیتال

دکتر اینگیلیش، اولین و تنها مرکز آموزش زبان مبتنی بر پایه فناوری دیجیتال

مسعود هاشمی : از سال ۱۳۸۶ موسسه زبان هفت اقلیم را با تمرکز بر آموزش به کودکان آغاز کردیم وباهدف گسترش آموزشها و اینکه بتوانیم برنامه های آموزشی خود را در دسترس عموم قرار دهیم ، برند “دکتر اینگیلیش” که نخستین و تنها مرکز برای آموزش زبان مبتنی برای کودکان ۴ تا ۱۳ سال  است

Print Friendly, PDF & Email

مسعود هاشمی : از سال ۱۳۸۶ موسسه زبان هفت اقلیم را با تمرکز بر آموزش به کودکان آغاز کردیم وباهدف گسترش آموزشها و اینکه بتوانیم برنامه های آموزشی خود را در دسترس عموم قرار دهیم ، برند “دکتر اینگیلیش” که نخستین و تنها مرکز برای آموزش زبان مبتنی برای کودکان ۴ تا ۱۳ سال  است را به ثبت رساندیم.

به گزارش دنیای اسرار : مسعود هاشمی، مدیرعامل وموسس  آکادمی زبان هفت اقلیم  درنشست خبری بااصحاب رسانه، اظهار کرد:طرح های تدریس زبان های خارجی در این مجموعه با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، انواع هنرهای نمایشی و تجسمی با شعار “هم بازی هم زبان” طبق استانداردهای بین المللی تهیه شده است.

مدیرعامل آکادمی زبان هفت اقلیم، افزود : با توجه به افزایش هزینه ها، مشکلات تردد و کمبود آموزگار و اساتید با تجربه در آموزش زبان، سیستم ها و اپلیکیشن های طراحی شده در این مجموعه، امکان دسترسی به آموزش زبان را برای همگان فراهم می سازدو همچنین  در تولید محتوای آموزشی نخست باید ایجاد جذابیت برای زبان آموز درنظر گرفته شود تا انتقال مفاهیم و فراگیری حاصل شود.

 هاشمی گفت:از سال ۱۳۸۶ موسسه زبان هفت اقلیم را با تمرکز بر آموزش به کودکان آغاز کردیم وباهدف گسترش آموزشها و اینکه بتوانیم برنامه های آموزشی خود را در دسترس عموم قرار دهیم ، برند “دکتر اینگیلیش” که نخستین و تنها مرکز برای آموزش زبان مبتنی برای کودکان ۴ تا ۱۳ سال  است را به ثبت رساندیم.

 

موسس آکادمی زبان هفت اقلیم ، افزود: بر این باوریم که خروجی زبان انگلیسی در کشور ماچندان مطلوب نیست ودر مکالمه بسیار ضعیف هستیم ما به دنبال این هستیم که زبان آموزان بامتود اصلی آموزش ببینند

وی بیان کرد: کتاب های این مجموعه با توجه به فرهنگ مردم ایران طراحی شده است ودکتر اینگیلیش Dr.English، دومین برند ما بعد از هفت اقلیم است  بر این اساس، موفق به تالیف ۱۲ جلد کتاب در زمینه آموزش و مکالمه برای زبان کودک شدیم. تولید اپلیکیشن آموزشی، دکتر اینگیلیش، یک اپلیکیشن منحصربه فرد در آموزش زبان کودک در دنیا است. چون از صفر تا صد مراحل آموزش را در آن پایه گذاری کرده ایم و از انواع روش های سمعی بصری با تمرکزبر ایجاد جذابیت، تقویت انگیزه یادگیری و فراگیری پایدار استفاده می کنیم.

هاشمی ادامه داد:مجموعه هفت اقلیم، اولین و تنها مرکز آموزش زبان کودک مبتنی بر فناوری دیجیتال است و هر رخدادی یا تغییری در اپلیکیشن دکتر اینگیلیش بر اساس تکنولوژی است.  در نتیجه فرصتی که با این اقدام برای ما ایجاد می شود، می توانیم تحت لیسانس برندها و در سطح بین المللی کار کنیم. ضمن آنکه از ایتدا، ما رویکرد و نگاه بین المللی را در فعالیت خود داشته ایم و متمرکز بر تولید محصولی بودیم که قابلیت ارائه و مقبولیت در دنیا را داشته باشد.

مدیرعامل آکادمی زبان هفت اقلیم، در رابطه با این که کودک در قالب بازی های جذاب، قادر به فراگیری زبان است اظهار کرد: تکالیف بصورت انلاین و بسیار جذاب برای زبان آموزان طراحی شده است. چنانچه، برای نخستین بار با تولید بیش از ۱۰ نوع گیم یا بازی مختلف با توجه به محتوای جلسه آموزشی و بعنوان جایگزین آزمون های استرس زا، توانستیم شاهد تاثیرگذاری قابل توجهی در فراگیری باشیم. کودک در قالب بازی های جذاب، نتیجه و نمره آزمونی که گویای پیشرفت او نیز هست را، کسب می کند.

موسس آکادمی زبان هفت اقلیم  ازطراحی یک “سیستم یادآور Reminder در مجموعه هفت اقلیم نام برد، وعنوان کرد:در این اپلیکیشن طبق برنامه استاندارد آموزش زبان خارجی، پرسش هایی از زبان آموز می شود تا میزان یادگیری او ارزیابی گردد.

وی ادامه داد: اپلیکیشن دیگری که می توان از آن بعنوان جدیدترین تکنیک های دنیا نام برد، “واقعیت افزوده” (AR) است که در آن تصاویری بصورت موشن و متحرک نمایش داده می شود و باعث می شود تا آموزش در ذهن کودک، نهادینه و پایدار شود. در واقع، این تکنیک به افزایش پایداری یادگیری کمک کند.

هاشمی، اذعان داشت: اکنون بر روی اپلیکیشن VR یا واقعیت مجازی کار می کنیم تا اتفاقی نو در آینده رقم زنیم پروژه ما یک پروژه ملی است و تصمیم براین است تا بزودی در جایگاه “رهبر مارکت آموزش زبان کودک در ایران ” قرار گیریم.

مدیرعامل آکادمی زبان هفت اقلیم از دیگر مزیت های این اپلیکیشن VR برای کودکان گفت: در این اپلیکیشن، کودک می تواند با کمک خانواده، آموزش ها را دریافت نماید. در واقع، زمانی که فرد احساس می کند به کلاس و آموزش بیشتری نیاز دارد، با استفاده از یک برنامه آموزشی هوشمند مبتنی بر اینترنت می تواند در فضای مجازی وارد کلاس درس شود و آموزش ببیند.

موسس آکادمی زبان هفت قلم اظهارکرد: از مزایای تغییر با دکتر اینگیلیش -توانمند سازی،بازگشت اعتماد به نفس،فرهنگ با خانواده بودن،شادی آفرین،فرهنگ احترام،تغییر نسبتها،افتخارآفرینی بزای والدین ودرگیر سازی والدین  میباشد

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.