تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۴۹
کد خبر : 36191

دانشجویان بین الملل، رونق بخش دانشگاه اصفهان هستند

دانشجویان بین الملل، رونق بخش دانشگاه اصفهان هستند

رئیس دانشگاه اصفهان : دانشجویان بین الملل، رونق بخش دانشگاه اصفهان هستند رئیس دانشگاه اصفهان دانشگاه اصفهان را باغ پنج اصفهان دانست و تبیین کرد: دانشجویان بین الملل گلهای نوورود باغ پنجم اصفهان هستند که به بوستان ما رونق جدیدی بخشیدند. به گزارش دنیای اسرار، حسین هرسیج در آئین پیشواز از دانشجویان نوورود با بیان

Print Friendly, PDF & Email

رئیس دانشگاه اصفهان :

دانشجویان بین الملل، رونق بخش دانشگاه اصفهان هستند

رئیس دانشگاه اصفهان دانشگاه اصفهان را باغ پنج اصفهان دانست و تبیین کرد: دانشجویان بین الملل گلهای نوورود باغ پنجم اصفهان هستند که به بوستان ما رونق جدیدی بخشیدند.

به گزارش دنیای اسرار، حسین هرسیج در آئین پیشواز از دانشجویان نوورود با بیان این مهم که اختلافات آری ولی تبعیض نه، تصریح کرد: در دانشگاه اصفهان بین دانشجوی ایرانی و غیر ایرانی تبعیضی وجود ندارد و این یک اصل در دانشگاه اصفهان به شمار می رود.

 

فراگیری زبان و ادبیات فارسی برای دانشجویان غیر ایرانی ضروری است
وی در ادامه بر یادگیری زبان فارسی تأکید کرد و گفت: شما دانشجویان عزیز باید به زبان کشوری که در آن تحصیل می کنید مسلط باشید و برای همین توصیه می شود که در یادگیری زبان و ادبیات فارسی بخوبی کوشش کنید و این را یک ضرورت تحصیلی در ایران بدانید.

 

رمز شکست شیاطین جهان و مزدور سفاک آنها، رژیم صهیونیستی، اتحاد مسلمانان است
وی در ادامه با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تصریح کرد: تحولات اخیر در فلسطین اشغالی نشانگر آن است که سیاست مماشات و حمایت از این رژیم غاصب، نه تنها کمکی به صلح و امنیت منطقه‌ای و بین المللی نخواهد کرد، بلکه این رژیم غاصب را ترغیب می‌کند که به سیاست‌های نژادپرستانه و ارتکاب جنایات بین المللی و نقض فاحش حقوق بشر توأم با مظلوم‌نمایی ادامه دهد.

هرسیج گفت:اشغالگری و توسعه‌طلبی که امروز اسرائیل از خود نشان می‌دهد، از ابتدا برای اهل بصیرت و دلسوزان جوامع اسلامی قابل پیش‌بینی بود.

رئیس دانشگاه اصفهان افزود: از ابتدای شکل‌گیری اسرائیل، این رژیم غاصب و دروغین، همواره به حقوق مسلّم فلسطینیان تجاوز کرده و بعضی از حکومتهای غربی – بویژه امریکا – آن را توجیه و حمایت کرده‌اند و مجامع بین‌المللی هم با توجیه اقدامات این رژیم، مذبوحانه کوشیده اند به هویّت آن و تجاوزاتش مشروعیت بخشند.

هرسیج تبیین کرد: اشغال این سرزمین براساس یک طرح چندجانبه، پیچیده و با هدف جلوگیری از اتّحاد و پیوستگی مسلمانان و پیشگیری از تأسیس مجدّد حکومتهای قدرتمند مسلمان بود. به حول و قوۀ الهی این نیت پلید در نطفه خاموش می شود.

وی افزود: اکثر این جنایتکارن غاصب یهودی واقعی هم نیستند و صهیونیستهایی هستند که منشأ اروپایی دارند.

رئیس دانشگاه تصریح کرد: متأسفانه انفعال و بی عملی دولتهای غربی و عربی و نهادهای بین المللی از جمله سازمان ملل متحد در برابر این نقض گستردۀ موازین و قوانین جهانی و انسانی در سرزمین‌های اشغالی، رژیم جعلی صهیونیستی را در تداوم جنایات علیه مردم فلسطین گستاخ‌تر کرده تا جایی که امروز در برابر دیدگان همۀ جهانیان، بدون واهمه جنایات هولناکی مانند حمله به بیمارستان المعمدانی را مرتکب می‌شود. این ظلمِ آشکار و سفاکیِ بی‌شرمانه در تاریخ بی مانند بوده و تاکنون از هیچ جنایتکار درنده‌خویی جز رژیم منحوس صهیونیستی سر نزده است.

این مقام مسئول گفت: ما دانشگاهیان برای تحقق حقوق طبیعی ملتی ستم‌دیده که ده‌ها سال تحت ظلم و جور و زیر شکنجه غاصبان صهیونیست کودک‌کش و حامیان جلّادش بوده‌ است، ساکت نمی نشینیم و این جنایات غیر انسانی را محکوم می کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.