تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
کد خبر : 36351

اجرای 3200 متر اصلاح خطوط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب شاهین شهر

اجرای 3200 متر اصلاح خطوط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب شاهین شهر

مدیر عامل آبفای استان اصفهان در جریان بازدید از پروژه های اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب در شاهین شهر از اصلاح 3200 متر خطوط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب این شهر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان طی سال جاری خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:حسین اکبریان با بیان این که این عملیات

Print Friendly, PDF & Email

مدیر عامل آبفای استان اصفهان در جریان بازدید از پروژه های اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب در شاهین شهر از اصلاح 3200 متر خطوط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب این شهر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان طی سال جاری خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار:حسین اکبریان با بیان این که این عملیات با توجه به فرسودگی و قدمت بالای شبکه فاضلاب در بلوار آیت الله طالقانی و آیت الله منتظری شاهین شهر انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: این عملیات با لوله های به قطر 1000، 1200 و 1400 میلی متر در خطوط انتقال و قطرهای 200 تا ۱۶۰۰ میلی متر انجام شده است.
وی با اشاره به این که در حدود 950 متر از این عملیات در قطر 1400 میلی متر با استفاده از روش نوین و مکانیزه TBM اجرا شده است، بیان کرد: در روش TBM، حفاری تونلی با استقرار دستگاه حفاری در عمق مورد نظر و انتقال خاک با نقاله های مستقر ، صورت می گیرد که از مزایای مهم این روش می توان به مسدود نشدن مسیر بلوار، عدم مزاحمت برای تردد وسایل نقلیه و کاهش خاکبرداری و تخریب آسفالت اشاره کرد.
مدیر عامل آبفای استان اصفهان همچنین از نصب 410 فقره انشعاب فاضلاب در هفت ماهه نخست سال جاری در این شهر خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان