تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۰۷
کد خبر : 36465

برگزاری نخستین مسابقات مهارت‌آموزی نیرو‌های وظیفه در استان اصفهان

برگزاری نخستین مسابقات مهارت‌آموزی نیرو‌های وظیفه در استان اصفهان

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) خبرداد؛ برگزاری نخستین مسابقات مهارت‌آموزی نیرو‌های وظیفه در استان اصفهان فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان از برگزاری نخستین دوره مسابقات مهارت‌آموزی نیرو‌های وظیفه در استان اصفهان خبرداد.   به گزارش دنیای اسرار:سردار مجتبی فدا در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت مردم فلسطین و گرامیداشت سالروز حماسه ۲۵ آبان

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) خبرداد؛

برگزاری نخستین مسابقات مهارت‌آموزی نیرو‌های وظیفه در استان اصفهان

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان از برگزاری نخستین دوره مسابقات مهارت‌آموزی نیرو‌های وظیفه در استان اصفهان خبرداد.

 

به گزارش دنیای اسرار:سردار مجتبی فدا در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت مردم فلسطین و گرامیداشت سالروز حماسه ۲۵ آبان اصفهان، گفت: نخستین دوره مسابقات و المپیاد مهارت‌آموزی نیرو‌های وظیفه در سطح نیرو‌های مسلح با محوریت قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح در سه سطح ناحیه و شهرستان، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نخبگان و برگزیدگان ۱۵ سطح در ۱۵ رشته به رقابت می‌پردازند، افزود: از جمله رشته‌های این دوره مسابقات، تیراندازی با کلاشینکف، تعمیر خودرو‌های سبک، عکاسی دیجیتال، پیرایشگری مردانه، نانوایی و دیگر مهارت‌هایی است که در نیرو‌های مسلح وجود دارد، است.

وی با اشاره به همکاری جمعیت هلال‌احمر اصفهان، اداره کل ورزش و جوانان و سازمان فنی و حرفه‌ای استان در برگزاری این دوره از مسابقات، افزود: هدف از برگزاری این مسابقات افرایش مهارت‌های کارکنان وظیفه و ارتقای سطح کیفی دوره‌های ضمن خدمت این نیرو‌ها است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان بیان داشت: شناسایی نخبگان و استعدادیابی بین نیرو‌های وظیفه از دیگر اهداف این دوره از مسابقات است که از افراد برتر این دوره از مسابقات در امر خدمت و استفاده از ظرفیت آن‌ها استفاده می‌شود و زمینه افزایش روحیه و نشاط نیرو‌های وظیفه را به همراه دارد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.