تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
کد خبر : 36487

شبکه قاچاق سلاح در شرق کشور مورد ضربه وزارت اطلاعات قرار گرفت

شبکه قاچاق سلاح در شرق کشور مورد ضربه وزارت اطلاعات قرار گرفت

  دادستان شهرستان کهنوج از انهدام یک شبکه قاچاق سلاح جنگی که به صورت گسترده در شرق و جنوب شرق کشور فعالیت داشت، خبر داد و گفت: در این رابطه ۳۶ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری کشف شد. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا ، امید رضایی در تشریح جزئیات این خبر افزود:

Print Friendly, PDF & Email

 

دادستان شهرستان کهنوج از انهدام یک شبکه قاچاق سلاح جنگی که به صورت گسترده در شرق و جنوب شرق کشور فعالیت داشت، خبر داد و گفت: در این رابطه ۳۶ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری کشف شد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا ، امید رضایی در تشریح جزئیات این خبر افزود: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و منسجم اطلاعاتی، اعضای این شبکه قاچاق سلاح و مهمات جنگی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان مورد شناسایی قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: سحرگاه امروز و با دستور قضایی ضربه به باند مذکور در دستور کار دادستانی و نیروهای امنیتی قرار گرفت و در یک عملیات غافلگیرانه سه نفر از سرکردگان اصلی این باند دستگیر شدند.

دادستان کهنوج گفت: قاچاقچیان این محموله سلاح را از مرزهای شرقی وارد کشور کرده بودند و قصد توزیع آن را در استان‌های عمقی کشور داشتند.

وی تصریح کرد: مبارزه بی امان با باندهای قاچاق سلاح و مهمات در دستور کار دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی کرمان قرار دارد و طی چندماه گذشته چندین محموله بزرگ سلاح و مهمات در این استان کشف و ضبط شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.