تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰:۵۷
کد خبر : 36531

تمام کسانی که انسانیت در آنها جلوه گر شده و انسانیت در آنها زنده است، دردمند مسئله غزه هستند

تمام کسانی که انسانیت در آنها جلوه گر شده و انسانیت در آنها زنده است، دردمند مسئله غزه هستند

  حجت الاسلام والمسلمین رضایی: تمام کسانی که انسانیت در آنها جلوه گر شده و انسانیت در آنها زنده است، دردمند مسئله غزه هستند   به گزارش دنیای اسرار:حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه سازمان بسیج مستضعفین در مجمع جهادی تربیتی و تبیینی سرمربیان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: این

Print Friendly, PDF & Email

 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی:

تمام کسانی که انسانیت در آنها جلوه گر شده و انسانیت در آنها زنده است، دردمند مسئله غزه هستند

 

به گزارش دنیای اسرار:حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه سازمان بسیج مستضعفین در مجمع جهادی تربیتی و تبیینی سرمربیان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: این روزها نه تنها جهان اسلام بلکه تمام کسانی که انسانیت در آنها جلوه گر شده و انسانیت در آنها زنده است، دردمند مسئله غزه شده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی:

تمام کسانی که انسانیت در آنها جلوه گر شده و انسانیت در آنها زنده است، دردمند مسئله غزه هستند

 

حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه سازمان بسیج مستضعفین در مجمع جهادی تربیتی و تبیینی سرمربیان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: این روزها نه تنها جهان اسلام بلکه تمام کسانی که انسانیت در آنها جلوه گر شده و انسانیت در آنها زنده است، دردمند مسئله غزه شده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در مجمع جهادی تربیتی وتبیینی سرمربیان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور که در استان اصفهان در حال برگزاری می باشد ضمن گرامیداشت یاد شهدای مظلوم غزه اظهار داشت: انشاالله بزودی پرچم مقاومت بر قله های رفیع عالم برافراشته شود و زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) فراهم شود.

 

وی تصریح کرد: این روزها نه تنها جهان اسلام بلکه تمام کسانی که انسانیت در آنها جلوه گر شده و انسانیت در آنها زنده است، دردمند مسئله غزه شده اند بطوریکه بعضی از آنها شاید دین هم نداشته باشند اما از مظلومیت مردم فلسطین در صحنه آمده اند.

 

حجت الاسلام رضایی افزود: مخلوقات خداوند را می توان به سه دسته تقسیم کرد، دسته اول کسانی که همه هم و غمشان طاعت و بندگی خداوند است و غیر از طاعت و بندگی هیچ چیزی ندارند که اینها همان ملائکه و فرشتگان الهی هستند.

 

وی در توصیف گروه دوم بیان کرد: گروه دوم در مقابل گروه اول قرار دارند بطوریکه تمام هم و غمشان دنیا است و وظیفه عبادت ندارند.

 

حجت الاسلام رضایی در بیان مشخصات گروه سوم بیان داشت: گروه سوم کسانی هستند که هم از جهاتی در عبادت مشابه گروه اول هستند و در توجه به دنیا مشابه گروه دوم هستند اما زمانی کار این گروه گل می کند که از دنیا برای آخرت بهره بگیرند که این اوج کار این گروه است که آنها را به سعادت ابدی می رساند چراکه بعد اختیاری بودن انسان در عبادت است که آن را اشرف مخلوقات می کند و بعد مقابله با هوای نفس است که عبادت او را خیلی بهتر می کند.

 

وی افزود: ریشه مباحث تربیتی، انسان شناسی، معرفت به انسان، معرفت به تکالیف و وظایف انسان است و اگر بخواهیم در بحث های تربیتی توجه کنیم باید این مسائل را از قرآن بیان کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی تصریح کرد: توکل وتوسل به اهلبیت را در مسیر وظیفه سرلوحه و اصل قرار دهید.

 

برگزاری مجمع جهادی ، تربیتی و تبیینی سرمربیان جامعه کار و تولید در شهر اصفهان در حال برگزاری است و تا پنج شنبه 25 آبان ماه 1402 ادامه دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان