تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
کد خبر : 36542

احداث و بهره برداری ۲ پروژه بزرگ عمرانی و درمانی در اصفهان با حضور معاون رییس جمهور

احداث و بهره برداری ۲ پروژه بزرگ عمرانی و درمانی در اصفهان با حضور معاون رییس جمهور

 عملیات احداث یک‌پروژه بزرگ درمانی در قالب بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی و همچنین افتتاح پروژه عمرانی تقاطع غیر همسطح در منطقه ۱۴ اصفهان روز پنجشنبه با حضور معاون رییس جمهور در سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان آغاز شد. به گزارش دنیای اسرار: پروژه تقاطع غیرهمسطح «شهدای ورزشکار» با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۲۲۰

Print Friendly, PDF & Email

 عملیات احداث یک‌پروژه بزرگ درمانی در قالب بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی و همچنین افتتاح پروژه عمرانی تقاطع غیر همسطح در منطقه ۱۴ اصفهان روز پنجشنبه با حضور معاون رییس جمهور در سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان آغاز شد.

به گزارش دنیای اسرار: پروژه تقاطع غیرهمسطح «شهدای ورزشکار» با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۲۲۰ میلیارد ریال احداث و امروز به بهره برداری رسید.
این پروژه، حلقه اتصالی بین اتوبان آیت‌الله ناصری است که با مشارکت شهرداری دولت‌آباد احداث شد و بار ترافیکی محدوده باغ فدک را به پل کاظمی آشتیانی منتقل می‌کند.
بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار با هدایت خودروهای سنگین به مسیری مجزا که سال‌ها مطالبه مردم دولت آباد و اصفهان بود، گره کور ترافیکی در شمال شهر را باز می کند.

همچنین امروز عملیات احداث بیمارستان فوق تخصصی عمومی ۵۰۰ تخت‌خوابی «۲۵ آبان» در شهرک امام حسین (ع) واقع در شرق

دنیای اسرارآغاز شد.
این بیمارستان در ۱۰ طبقه احداث می شود و هدف‌گذاری اصلی این پروژه، یکهزار تخت‌خواب است که در فاز نخست ۵۰۰ تخت آن به چرخه خدمت رسانی وارد خواهد شد.
با بهره‌برداری از این بیمارستان، این شهر معین شهرها و استان های همجوار نیز خواهد شد.
اعتبار پیش بینی شده برای ساخت این بیمارستان ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که از تهاتر املاک و اموال بنیاد شهید و مساعدت سایر دستگاه‌ها محقق خواهد شد.
این بیمارستان در نزدیکی خط ۲ مترو، محور مواصلاتی رینگ چهارم و فرودگاه اصفهان قرار دارد که از نظر دسترسی بهترین نقطه است و ارزش افزوده زیادی برای این نقطه از شهر به همراه خواهد داشت.
منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان یکی از نقاط کم برخوردار و حاشیه‌ای است که به مساحت ۱۳۴ هکتار در محدوده شمال و شمال شرق اصفهان قرار دارد.

بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، جمعیت این منطقه بالغ بر ۱۲ هزار نفر اعلام شده است.

۲۵ آبان سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان و یادآور تشییع ۳۷۰ شهید گلگون‌کفن عملیات محرم در سال ۱۳۶۱ است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.