افزایش ۳ برابری ظرفیت جذب آموزگار ابتدایی از خدمات دولت شهید رئیسی است
رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: افزایش ۳ برابری ظرفیت جذب آموزگار ابتدایی از خدمات دولت شهید رئیسی است رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در ارزیابی تخصصی آموزگاری ۱۴۰۳، شاهد رشد ۳ برابری تعداد داوطلبان نسبت به سال گذشته
رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:
افزایش ۳ برابری ظرفیت جذب آموزگار ابتدایی از خدمات دولت شهید رئیسی است
رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در ارزیابی تخصصی آموزگاری ۱۴۰۳، شاهد رشد ۳ برابری تعداد داوطلبان نسبت به سال گذشته بودیم.
وی ادامه داد: ارتقا و کیفیتبخشی به شیوههای ارزیابی تخصصی و تشکیل کانونهای ارزیابی، اتفاق مهمی بود که برای اولینبار در سال گذشته رخ داد و در ارزیابی آموزگاری ۱۴۰۳ نیز بهبود یافت.
سلطانی ابراز داشت: در ارزیابی تخصصی آموزگاری ۱۴۰۳، شاهد رشد ۳ برابری تعداد داوطلبان نسبت به سال گذشته بودیم که به سبب این افزایش، تعداد ارزیابان موردنیاز برای اجرای این فرایند حدود ۷ برابر (۷۰۰ نفر روزانه)، تعداد تسهیلگران ۵ برابر و تعداد گروههای ارزیابی نیز ۴ برابر افزایش پیدا کرد.
رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: استان اصفهان در این فرایند، به طور میانگین روزانه ۹۰۰ نفر بهعنوان عوامل اجرایی حوزههای ارزیابی استخدام آموزگاری مشغول به کار شدند که این آمار در کشور بیسابقه و کمنظیر است.
وی تصریح کرد: این فرایند در بازه زمانی ۲۰ روزه به پایان یافت که این تعداد روز، ۵۰ درصد سال گذشته است و یقیناً این اتفاق مهم نشاندهندة ظرفیت عظیم آموزش ابتدایی استان اصفهان است.
سلطانی خاطرنشان کرد: از همکاریهای مجدانه و صمیمانه بخشهای مختلف اداره کل آموزش و پرورش اصفهان بهویژه اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، اداره حراست، اداره فناوری و اداره پشتیبانی تقدیر و تشکر نماییم.
برچسب ها :اداره کل اموزش وپرورش اصفهان ، اموزش ابتدایی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0