نمایشگاه بینالمللی اصفهان میزبان ۲۵ هیئت تجاری از ۱۹ کشوربود
سال گذشته نمایشگاه میزبان ۲۵ هیئت تجاری از ۱۹ کشور بود به گزارش دنیای اسرار:احمدرضا طحانیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه بینالمللی اصفهان درنشست خبری با اصحاب رسانه افزود: ۳۶ عنوان نمایشگاه عمومی و تخصصی و بیش از ۱۷۰ رویداد، سال گذشته در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی استان برپا و رویدادهای مختلفی در کنار هر نمایشگاه
سال گذشته
نمایشگاه میزبان ۲۵ هیئت تجاری از ۱۹ کشور بود
به گزارش دنیای اسرار:احمدرضا طحانیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه بینالمللی اصفهان درنشست خبری با اصحاب رسانه افزود: ۳۶ عنوان نمایشگاه عمومی و تخصصی و بیش از ۱۷۰ رویداد، سال گذشته در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی استان برپا و رویدادهای مختلفی در کنار هر نمایشگاه با هدف بسترسازی، تسهیلگری و شبکهسازی با حضور متخصصان، صنعتگران و فعالان اقتصادی با هدف ارتقاء سطح صنعت کشور و استان برگزار شد.
طحانیان ادامه داد: از ابتدای سال تا امروز بیش از ۱۴۰ هزار نفر از نمایشگاه اصفهان بازدید کردند که این استقبال نشان از مسئولیت دشوار ما دارد و هر نمایشگاه با توجه به نیازهای بازار و صنعت کشور برگزار میشود و از برگزاری نمایشگاههای جدید استقبال میکنیم
وی ادامه داد: سال گذشته، این نمایشگاه میزبان ۲۵ هیئت تجاری از ۱۹ کشور بود. عملیات احداث فاز دوم نمایشگاه بینالمللی اصفهان نیز در سال گذشته آغاز شد. سالن شمارۀ ۲ آن با مساحت حدود ۷ هزار و ۲۰۰ متر در مرحلۀ اجرای سازه قرار دارد. با بهرهبرداری از آن، حدود ۶۰ درصد به فضای نمایشگاه اصفهان اضافه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بینالمللی اصفهان با اشاره به اینکه بیش از یکهزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و راهاندازی گام(فاز) دوم این نمایشگاه مورد نیاز است، خاطرنشان کرد: کلیه معابر و زیرساختهای نمایشگاه تکمیل و در یکسال گذشته بیش از یکصد هزار مترمربع به فضای معابر این نمایشگاه افزوده شده است.
طحانیان بیان کرد: ظرفیت پارکینگ نمایشگاه از یکهزار و۲۰۰ دستگاه خودرو به ۴ هزار خودرو افزایش یافته است و حتی در موارد اضطرار حدود ۵ هزار خودرو در این پارکینگ محل پارک دارند.
وی با بیان اینکه بطور میانگین سال گذشته در هر ماه سه عنوان نمایشگاهی در اصفهان برگزار شده است، افزود: بر اساس هماهنگی انجام شده ۴۳ عنوان نمایشگاهی با موضوع های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای سال جاری برنامهریزی شده که نسبت به سال گذشته رشد بیش از ۱۵ درصدی پیدا کرده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بینالمللی اصفهان اضافه کرد: انتخاب عنوان نمایشگاههای تخصصی در سال جاری از جمله خودرو، فرش و شهرداریها با توجه به نیازهای بازار، صنعت و مخاطبان انجام شده است.
طحانیان با بیان اینکه بیش از۳۰ سایت نمایشگاهی در کشور وجود دارد، افزود: بزرگترین سایتهای نمایشگاهی در پنج کلانشهر تهران، تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز واقع شده است که جایگاه نمایشگاه اصفهان از لحاظ به روز بودن و زیرساختها، پس از تهران قرار دارد.
طحالیان ادامه داد: امروز یکی از استانداردترین سایتهای نمایشگاهی کشور در اصفهان است و باید چابک سازی و کارآمدی این مجموعه و تحولات راهبردی آن نیز در دستور کار قرار گیرد که تعهد به انجام این کار جزو مأموریتهای تازه شرکت نمایشگاه بینالمللی اصفهان است.
وی عنوان کرد: شرکت نمایشگاه اصفهان در سالهای فعالیت خود بهتدریج از زیرساختهای سختافزاری و رقابتی مطلوبی برخوردار شد. این شرکت در نظر دارد همسو با توسعۀ فیزیکی و تکمیل فازها تعریف شود و براساس طرحهای جدیدی که در دستور کار دارد، بهرهوری از این زیرساختها را به حداکثر برساند.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه بینالمللی استان اصفهان با اشاره به اینکه مزیتهای بازدیدکنندگان نصیب صنایع استان میشود، افزود: ما در نمایشگاه بستر گفتگو و بازدید را فراهم میکنیم تا به اقتصاد کشور و به ویژه استان اصفهان کمک کنیم تا شاهد بالندگی بیشتر این مرز و بوم باشیم.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0