مسیر ماندگار و ۵ گفتمان شرکت فولاد مبارکه
در پنل تخصصی بیست و یکمین نمایشگاه متافو تشریح شد؛ مسیر ماندگار و ۵ گفتمان شرکت فولاد مبارکه در پنل تخصصی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (ایران متافو) مسیر ماندگار و ۵ گفتمان شرکت فولاد مبارکه تشریح شد. به گزارش دنیای اسرار:پنل تخصصی مسیر ماندگار و ۵ گفتمان شرکت فولاد مبارکه صبح امروز با
در پنل تخصصی بیست و یکمین نمایشگاه متافو تشریح شد؛
مسیر ماندگار و ۵ گفتمان شرکت فولاد مبارکه
در پنل تخصصی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (ایران متافو) مسیر ماندگار و ۵ گفتمان شرکت فولاد مبارکه تشریح شد.
به گزارش دنیای اسرار:پنل تخصصی مسیر ماندگار و ۵ گفتمان شرکت فولاد مبارکه صبح امروز با حضور علی کیانی، رئیس سیستمهای مدیریت و کیفیت سرآمدی شرکت فولاد مبارکه در بیستویکمین نمایشگاه متافو برگزار شد.
علی کیانی در این نشست تخصصی به بررسی تصویرسازی برند فولاد مبارکه و تأثیر آن بر ذهن مخاطبان پرداخت و گفت: در ابتدا، از افراد خواسته میشود که فولاد مبارکه را بهعنوان یک انسان با صفات خاص تصویر کنند. این صفات شامل ویژگیهایی چون انرژی، سخاوت و دانایی است. سپس به اهمیت واقعی بودن این تصاویر و نزدیکی آنها به واقعیت پرداخته میشود. هر چه تصویر برند قویتر باشد، ارزش بیشتری دارد.
رئیس سیستمهای مدیریت و کیفیت سرآمدی شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: مدیریت برند شامل دو بخش است، اول، ایجاد و تقویت ویژگیها و صفات در ذهن مخاطبان و دوم: مدیریت روایتها و داستانهایی که در مورد برند وجود دارد. به عنوان مثال، اگر فولاد مبارکه به عنوان یک شرکت دوستدار محیط زیست معرفی شود، این ویژگی باید با داستانها و اقدامات واقعی مانند راهاندازی نیروگاههای خورشیدی و استفاده از پسابهای شهری تقویت شود.
وی در ادامه، به استراتژیهای مختلف فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: این استرانژیها شامل بهرهبرداری حداکثری، توسعه فناوری و نوآوری، و توسعه پایدار است. پنج گفتمان برای روایتگری این استراتژیها تعریف شده که شامل مسیر متعالی، پیشران، سبز، نوآورانه و مسئولانه است. این گفتمانها باید به گونهای طراحی شوند که صفات و ویژگیهای مدنظر را در ذهن ذی نفعان ایجاد کنند.
رئیس سیستمهای مدیریت و کیفیت سرآمدی شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: چالشهای روایتگری شامل ایجاد یک روایت منسجم و الهامبخش است که تاریخچه، موفقیتها و ارزشهای برند را منعکس کند. همچنین، هویت بصری برند شامل رنگ، شعار و لوگو نیز باید به درستی طراحی شود. در نهایت، موفقیت این روایتها با استفاده از الگویی به نام بیایوی اندازهگیری میشود.
کیانی در پایان افزود: برند برای هر شرکتی، اعم از B2B یا B2C، یک عنصر راهبردی است که اعتماد، تمایز و ارتباط پایدار در زنجیره تأمین را به ارمغان میآورد و به موفقیت در فضای رقابتی کمک میکند.
برچسب ها :شرکت فولاد مبارکه اصفهان ، فولاد مبارکه اصفهان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0