تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
کد خبر : 44869

فارقلیطیان سکان دار مخابرات منطقه اصفهان شد

فارقلیطیان سکان دار مخابرات منطقه اصفهان شد

طی حکمی از جانب مهندس محمد جعفرپور مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، اصغر فارقلیطیان به عنوان سرپرست مخابرات منطقه اصفهان منصوب و از خدمات اسماعیل قربانی در زمان صدارت این پست تقدیر شد. به گزارش دنیای اسرار، مهندس محمد جعفرپور در مراسم تکریم و معارفه مدیران مخابرات خراسان رضوی و اصفهان که صبح امروز -چهارشنبه

Print Friendly, PDF & Email

طی حکمی از جانب مهندس محمد جعفرپور مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، اصغر فارقلیطیان به عنوان سرپرست مخابرات منطقه اصفهان منصوب و از خدمات اسماعیل قربانی در زمان صدارت این پست تقدیر شد.

به گزارش دنیای اسرار، مهندس محمد جعفرپور در مراسم تکریم و معارفه مدیران مخابرات خراسان رضوی و اصفهان که صبح امروز -چهارشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۳- با حضور مدیران ارشد مخابراتی در این مناطق برگزار شد؛ با بیان اینکه این دو استان در توسعه زیرساختی ارتباطات، باید پیشرو و الگوی مناطق مخابراتی کشور باشند، اعلام کرد: مرکزیت اصفهان، حجم صنایع در این منطقه و وجود زائرین در منطقه خراسان و اهمیت راهبردی مشهد مقدس، می طلبد این دو استان، پیشروی حرکت به سمت توسعه همه جانبه ارتباطات زیرساختی باشند.

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران نیز در این جلسه ضمن خداقوت به اسماعیل قربانی و تشکر از زحمات و تلاشهای ایشان و تبریک و آرزوی موفقیت برای اصغر فارقلیطیان ، به بررسی جهت‌گیری‌های آینده در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداخت و گفت: آینده به سمت شبکه‌های مبتنی بر نرم‌افزار و هوش مصنوعی حرکت می‌کند و باید برای کاربردی کردن هوش مصنوعی برنامه ریزی داشت و برای بهره‌برداری بهینه از این تحولات، باید هوشیار و دقیق بود.

دکتر داود زارعیان با اشاره به حرکت از شبکه‌های فیزیکی به سمت شبکه‌های مبتنی بر نرم‌افزار، اظهار داشت: این تغییرات نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از فناوری‌های نوین است تا بتوانیم بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهیم. تغییرات از حوزه زیرساختی به سرویس محور در جریان است و می بایست با قوت و بصورت هدفمند دنبال شود.

وی همچنین به تحولات چشمگیر در حوزه هوش مصنوعی و سرعت بالای اتفاقات در این زمینه اشاره کرد و افزود: هوش مصنوعی می‌تواند نقش مهمی در بهبود خدمات و افزایش رضایت مشتریان ایفا کند.

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران بر اهمیت بازاریابی و توجه به مشتریان انبوه تاکید کرد و عنوان کرد: سرمایه گذاری در تلکام برغم نیاز روزافزون به سرمایه گذاری های بیشتر ، با درآمد کمتر روبرو میشود لذا توجه ویژه به نیازها و خواسته‌های مشتریان می‌تواند به افزایش رضایت و وفاداری آنها منجر شود و در این مهم می بایست مشتریان انبوه را مدنظر داشت.

وی همچنین بر فروش و دایری سرویس‌های باندپهن تاکید کرد و افزود: گسترش سرویس‌های باندپهن می‌تواند به بهبود کیفیت خدمات و افزایش دسترسی مشتریان به اینترنت پرسرعت کمک کند.

زارعیان خاطرنشان کرد: برای موفقیت در این مسیر، باید با دقت و هوشیاری جهت حرکت را انتخاب کنیم و از فرصت‌های پیش‌رو به بهترین نحو بهره‌برداری کنیم.

گفتنی است؛ اسماعیل قربانی نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت شاخص های مخابراتی استان اصفهان به بیان ثمرات چهار سال فعالیت در حوزه های ثابت، سیار و دیتا پرداخت و از زحمات و تلاش های  همکاران منطقه تشکر و قدردانی نمود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + یازده =

سامانه نماز املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان