تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
کد خبر : 44905

کسب رتبه اول فرهنگی توسط دبستان دخترانه سما خمینی‌شهر در مدارس پیش و دبستان های سما استان اصفهان

کسب رتبه اول فرهنگی توسط دبستان دخترانه سما خمینی‌شهر در مدارس پیش و دبستان های سما استان اصفهان

    پیش و دبستان دخترانه سما خمینی‌شهر رتبه اول فرهنگی در دبستان های سما اصفهان و رتبه ۲۲ فرهنگی در ۳۳۴ دبستان سما کشور را با ۹۱ درصد فعالیت شاخص از آن خود کرد. به گزارش دنیای اسرار،ریحانه عمادی مدیر پیش‌دبستانی و دبستان‌ دخترانه سما خمینی‌شهر با اشاره به فعالیت های شاخص این دبستان

Print Friendly, PDF & Email

 

 

پیش و دبستان دخترانه سما خمینی‌شهر رتبه اول فرهنگی در دبستان های سما اصفهان و رتبه ۲۲ فرهنگی در ۳۳۴ دبستان سما کشور را با ۹۱ درصد فعالیت شاخص از آن خود کرد.

به گزارش دنیای اسرار،ریحانه عمادی مدیر پیش‌دبستانی و دبستان‌ دخترانه سما خمینی‌شهر با اشاره به فعالیت های شاخص این دبستان افزود: دبستان دخترانه سما خمینی‌شهر در رقابتی گسترده میان ۳۳۴ دبستان سما در کشور و همچنین در مدارس پیش و دبستان های سما در استان استان اصفهان، رتبه اول فرهنگی در استان را با کسب ۹۱ درصد به خود اختصاص داد که این موفقیت، نتیجه همت و تلاش جمعی دانش‌آموزان، اولیا، معلمان و کادر اجرایی است که برگ زرینی در کارنامه افتخارات این مجموعه به شمار می‌رود.

وی کسب این جایگاه ارزشمند را علاوه بر رشد و پیشرفت دبستان، سنگین تر شدن مسئولیت کادر دبستان برای ادامه کار دانست و ادامه داد: ما متعهد هستیم که با حفظ این روند و ارتقای کیفیت فعالیت‌های فرهنگی، گام‌های مؤثرتری در راستای پرورش انسان‌هایی متعهد، خلاق و توانمند برداریم.

ایشان رشد فرهنگی در مدارس ابتدایی را بر پایه برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند دانست و اظهار کرد: از جمله اقدامات این دبستان می‌توان به داشتن برنامه‌های متنوع فرهنگی(اجرای جشنواره‌ سرود، مسابقات کتاب‌خوانی، شعرخوانی، و فعالیت‌های هنری از جمله اقداماتی است که دانش‌آموزان را به تفکر خلاق و تعامل فرهنگی وادار می کند.)، مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های گروهی(ایجاد فضاهای مناسب برای انجام فعالیت‌های گروهی، حس همکاری و تقویت مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان)، توجه به ارزش‌های دینی و ملی(برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی)، همکاری خانواده‌ها(ارتباط مستمر و سازنده با خانواده‌ها یکی از عوامل کلیدی در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی است)، استفاده از فناوری و هنر در آموزش(تلفیق فناوری با آموزش از جمله برگزاری برنامه اسکرچ یا برنامه نویسی کودکان)، اشاره کرد.

 

عمادی، نگاهی نوین به آموزش در دبستان را، توسعه مهارت‌های زندگی، تقویت هوش اجتماعی و تربیت خلاقانه دانست و گفت: دستاورد اخیر نشان می‌دهد که با برنامه‌ریزی مؤثر و استفاده از ظرفیت‌های موجود، می‌توان به رشد و تعالی فرهنگی و تربیتی دست یافت و نسل آینده‌ای پویا و مسئولیت‌پذیر تربیت کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − دو =

سامانه نماز املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان