تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
کد خبر : 24933

خدمات مددکاری ۲۲۴۸۵ پرونده مددجویی توسط مراکز نیکوکاری

خدمات مددکاری ۲۲۴۸۵ پرونده مددجویی توسط مراکز نیکوکاری

خدمات مددکاری ۲۲۴۸۵ پرونده مددجویان کمیته امداد اصفهان توسط مراکز نیکوکاری در سراسر استان انجام می شود. به گزارش دنیای اسرار، هادی بنایی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با اعلام اینکه واگذاری امور خیر و احسان به مردم و تشکل های مردم نهاد و ایفای نقش نظارت و

Print Friendly, PDF & Email


خدمات مددکاری ۲۲۴۸۵ پرونده مددجویان کمیته امداد اصفهان توسط مراکز نیکوکاری در سراسر استان انجام می شود.

به گزارش دنیای اسرار، هادی بنایی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با اعلام اینکه واگذاری امور خیر و احسان به مردم و تشکل های مردم نهاد و ایفای نقش نظارت و راهبری توسط این نهاد یکی از برنامه های پیش روی کمیته امداد اصفهان است، گفت: در حال حاضر ۴۲۱ مرکز نیکوکاری تحت نظر این نهاد در حال فعالیت هستند و ظرفیت های جدیدی به سبد خدمات ارایه شده توسط کمیته امداد استان اضافه کرده اند.
بنایی رسالت اصلی این مراکز را ایجاد حس نوع‌دوستی و همدلی در میان اقشار مختلف عنوان کرد و افزود: برون‌سپاری و واگذاری امور نیازمندان به مردم با پشتیبانی فنی و نرم‌افزاری این نهاد از اهداف مهم اجرایی در زمینه گسترش مراکز نیکوکاری است.
وی مراکز نیکوکاری را در زمینه جذب مشارکت‌های مردمی موفق ارزیابی کرد و توضیح داد: واگذاری خدمات مددکاری و پرونده مددجویان در سال ۹۹ نسبت به سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته و خدمات مددکاری ۲۲۴۸۵ پرونده مددجویان کمیته امداد اصفهان به مراکز نیکوکاری در سراسر استان واگذار شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان تمرکز زدایی از ارایه خدمات حمایتی و همچنین ایجاد بستری مناسب برای شناسایی، حمایت و توانمندسازی نیازمندان را از جمله مهمترین اهداف این نهاد از گسترش این مراکز عنوان کرد و افزود: علاوه بر این می توان با کمک به رشد مراکز تخصصی نیکوکاری که بر حوزه هایی مانند اشتغال، آموزش و بهداشت و درمان تمرکز می کنند به هدایت صحیح و افزایش بهره وری منابع موجود در عرصه خیر و احسان کمک کرد.

بنایی از عموم مردم اصفهان و فعالان عرصه خیر و احسان برای پیوستن به جمع خیرین مراکز نیکوکاری استان، دعوت کرد و گفت: ساختار مردمی، محله محور و مبتنی بر شناخت بی واسطه نیازمندان هر محله می تواند در زمینه حمایت و دستگیری از نیازمندان به ویژه افراد آبرومندی که به دلایلی موقتا دچار فقر شده اند، گشایش و کمک بزرگی باشد

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.