تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
کد خبر : 13165

فرماندار اصفهان: منطقه شرق اصفهان نیازمند توسعه در ابعاد مختلف است

فرماندار اصفهان: منطقه شرق اصفهان نیازمند توسعه در ابعاد مختلف است

فرماندار اصفهان: منطقه شرق اصفهان نیازمند توسعه در ابعاد مختلف است سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان اظهار داشت: دولت الکترونیک یکی از اقدامات مؤثر دولت تدبیر و امید در آسان کردن امور مردم بوده است. به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جمع مردم شهر هرند، با بیان اینکه

Print Friendly, PDF & Email

فرماندار اصفهان: منطقه شرق اصفهان نیازمند توسعه در ابعاد مختلف است


سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان اظهار داشت: دولت الکترونیک یکی از اقدامات مؤثر دولت تدبیر و امید در آسان کردن امور مردم بوده است.
به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جمع مردم شهر هرند، با بیان اینکه شرق اصفهان نیازمند توسعه در ابعاد مختلف است، خاطرنشان کرد: این منطقه به لحاظ ویژگی های فرهنگی، اجتماعی و تاریخی از مزیت های بسیاری برخوردار است و باید گام های مؤثری در جهت توسعه و پیشرفت آن برداشته شود و برنامه ریزی های لازم در این راستا صورت پذیرد.
فرماندار اصفهان از اقدامات صورت گرفته در بخش جلگه بالاخص شهر هرند، ابراز خرسندی کرد و افزود: باتوجه به محرومیت منطقه شرق اصفهان و نیاز به کار و تلاش مضاعف، امیدواریم با همکاری بین دستگاهی، شاهد توسعه و پیشرفت بیش از پیش این منطقه، در عرصه های گوناگون باشیم.
سیستانی تصریح کرد: منطقه شرق اصفهان باتوجه به ملاحظات کارشناسی، فنی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و غیره، استحقاق استقرار چند فرمانداری را دارد که انشاء ا… پس از انتخابات پیش رو تصمیمات مقتضی در این خصوص اتخاذ و اقدامات عملیاتی انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه توسعه دولت الکترونیک، یکی از اقدامات مؤثر دولت جهت آسان کردن امور مردم بوده است، عنوان کرد: بحمد ا… دولت تدبیر و امید در این خصوص، پیشرفت ها و موفقیت های خوبی داشته است که انشاء ا… در آینده نزدیک کمبودها و کاستی های موجود نیز مرتفع گردد.
فرماندار اصفهان با اشاره به نقش برجسته ائمه جمعه در امیدآفرینی در جامعه، افزود: ائمه جمعه هر هفته، با تبیین دستاوردها و خدمات نظام و دولت برای مردم می توانند نقش مؤثری در ارتقاء روحیه نشاط و امید در بین مردم ایفا نمایند.
وی به اعتبارات تخصیص داده شده به شرق اصفهان در کمیته برنامه ریزی شهرستان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: علیرغم محدودیت های مالی و اعتباری موجود، در تخصیص بودجه به شرق اصفهان توجه ویژه ای شده است ولی این میزان بودجه کافی نیست و دستگاه های اجرایی باید اعتباراتی را نیز از سازمان های مطبوع خود جذب کنند.
سیستانی افزود: یکی از راه های دفاع از نظام و انقلاب، مشارکت در امور مختلف بالاخص انتخابات است که باید به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر در اذهان مردم تقویت گردد.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان