تاریخ انتشار : شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
کد خبر : 19504

افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در “اصفهان”

افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در “اصفهان”

به گزارش دنیای اسرار_ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک شهر “اصفهان” تا ساعت ۵ بعد از ظهر خبر داد و گفت: نیازی نیست شهروندان در ساعات اولیه صبح مراجعه کنند و در صفه های طولانی بمانند. سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفتو گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار_ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک شهر “اصفهان” تا ساعت ۵ بعد از ظهر خبر داد و گفت: نیازی نیست شهروندان در ساعات اولیه صبح مراجعه کنند و در صفه های طولانی بمانند.

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفتو گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: با عنایت به اینکه شهروندان برای تعویض پلاک خودروی خود از شب قبل به مراکز تعویض پلاک مراجعه و صف طولانی تشکیل میدادند ، پلیس راهوراصفهان ساعات کاری این مراکز را افزایش داد.

وی افزود: با تدابیر پلیس راهور از روز شنبه مورخه چهارم مرداد ماه تا اطلاع ثانوی ساعت کاری این مراکز از ۷ صبح تا ساعت ۵ بعد از ظهر می باشد.

این مقام انتظامی بیان داشت: اگر ساعت ۱۰ صبح شهروندان به این مراکز مراجعه کنند می توانند بدون هیچ گونه معطلی و در صورت کامل بودن مدارک، ظرف مدت یک ساعت خدمات دریافت کنند.

سرهنگ محمدی اظهار داشت: شهروندان در زمان مراجعه می بایست وسایل بهداشتی فردی مانند ماسک ، دستکش و خودکار شخصی به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان خاطر نشان کرد: خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام خواهد شد و امید است شهروندان عزیز نیز شب قبل به این مراکز مراجعه نکنند و صف های طولانی کنار خیابان تشکیل ندهند که تشکیل این صفوف خودرویی خطر ساز می باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان