تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
کد خبر : 24264

استاندار اصفهان: مشکل آب در استان اصفهان باید پیگیری شود

استاندار اصفهان: مشکل آب در استان اصفهان باید پیگیری شود

استاندار اصفهان: مشکل آب در استان اصفهان باید پیگیری شود استاندار اصفهان گفت: مشکل آب در استان اصفهان باید پیگیری شود چراکه ۶۰۰ هزار نفر به صورت مستقیم از زاینده رود ارتزاق می کنند. به گزارش دنیای اسرار: عباس رضایی شامگاه روز جمعه در جلسه شورای اداری استان با حضور رئیس دفتر و سرپرست نهاد

Print Friendly, PDF & Email
استاندار اصفهان: مشکل آب در استان اصفهان باید پیگیری شود
استاندار اصفهان گفت: مشکل آب در استان اصفهان باید پیگیری شود چراکه ۶۰۰ هزار نفر به صورت مستقیم از زاینده رود ارتزاق می کنند.
به گزارش دنیای اسرار: عباس رضایی شامگاه روز جمعه در جلسه شورای اداری استان با حضور رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در سالن جلسات استانداری افزود: همدلی میان مسئولان باعث شده مسائل استانی از جمله کم آبی مشکلات بیشتری را بوجود نیاورد. وی بیان کرد: در استان اصفهان همدلی، هماهنگی و هم افزایی در بخش‌های مختلف و میان مدیران و مسئولان استانی وجود دارد. استاندار اصفهان با اشاره به محدودیت‌های دولتی تصریح کرد: این در حالی است که اصفهان دومین استان مالیات دهنده است و به اندازه ۱۶ استان به نظام جمهوری اسلامی ایران مالیات می‌دهد. به گفته وی همه با هم در یک کشتی نشستیم که برای رسیدن به مقصود نیاز به هماهنگی و همدلی است. رضایی با اشاره به وجود زیرساخت‌های مناسب در استان خاطرنشان کرد: وجود زیرساخت و واحدهای تولیدی بزرگ صنعتی علاوه بر نعمت، تهدید هم محسوب می‌شود که ضرورت توجه جدی و بیشتر دولت و نظام به این مسأله احساس می‌شود.
Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان