تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
کد خبر : 24545

برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاونان اجتماعی پلیس اصفهان

برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاونان اجتماعی پلیس اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان از برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاونان اجتماعی پلیس استان خبر داد و گفت: سرهنگ “جهانگیر کریمی” به سمت معاون اجتماعی معرفی و از زحمات سرهنگ “مختار درخشان” تقدیر شد. سرهنگ “جواد درستکار” بیان داشت: صبح امروز در مراسمی که با حضور سردار”میرحیدری “فرمانده انتظامی استان

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان از برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاونان اجتماعی پلیس استان خبر داد و گفت: سرهنگ “جهانگیر کریمی” به سمت معاون اجتماعی معرفی و از زحمات سرهنگ “مختار درخشان” تقدیر شد.

سرهنگ “جواد درستکار” بیان داشت: صبح امروز در مراسمی که با حضور سردار”میرحیدری “فرمانده انتظامی استان اصفهان برگزار شد از زحمات معاون قبلی اجتماعی پلیس اصفهان تقدیر و معاون جدید اجتماعی معرفی شد.

وی افزود: در این مراسم از زحمات سرهنگ “مختار درخشان” معاون قبلی اجتماعی پلیس اصفهان تقدیر و سرهنگ “جهانگیر کریمی” به عنوان معاون جدید اجتماعی معرفی شد.

گفتنی است سردار “میرحیدری” برای سرهنگ “درخشان” آرزوی موفقیت و عاقبت به خیری کرد و برای سرهنگ “کریمی” نیز آرزوی موفقیت در مسیر تامین امنیت مطلوب شهروندان و به دنبال آن رضایت مردمی و رضایت الهی کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان