تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
کد خبر : 24830

اختتامیه دومین جشنواره «نماز، بصیرت فاطمی و مقاومت»

اختتامیه دومین جشنواره «نماز، بصیرت فاطمی و مقاومت»

اختتامیه دومین جشنواره «نماز، بصریت فاطمی و مقاومت»، یادوارهسردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ویژه خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استاناصفهان، برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار، در این مراسم که بصورت ویدیوکنفرانس و با حضور حجت الاسلام رنجبر رییس ستاد اقامه نماز استان و تعدادی از برگزیدگان جشنواره برگزار شد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد

Print Friendly, PDF & Email

اختتامیه دومین جشنواره «نماز، بصریت فاطمی و مقاومت»، یادوارهسردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ویژه خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استاناصفهان، برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار، در این مراسم که بصورت ویدیوکنفرانس و با حضور حجت الاسلام رنجبر رییس ستاد اقامه نماز استان و تعدادی از برگزیدگان جشنواره برگزار شد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اظهار داشت: همزمان با سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت و مقاومت، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اقدام به برگزاری «دومین جشنواره نماز، بصیرت فاطمی و مقاومت» نمود.

کریم زارع گفت: این جشنواره در سه رده سنی؛ (۸ تا ۱۲ سال)، (۱۳ تا۱۸ سال) و (بالای ۱۸ سال)، با هدف اشاعه فرهنگ دینی، بصیرت، مقاومت و ترویج اقامهنماز و تبیین ارزشهای والای شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دو بخش مددجوییو کارکنان، در رشته های صحیح خوانی و اذکار نماز، اذان، خاطرات نماز، سرود،شعرخوانی و وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

وی افزود: ترویج شعائر دینی، تحکیم بنیان خانواده و کمک های فکری‌تربیتی، همچنین برنامه های نوآورانه ای که در حوزه فرهنگی در سال گذشته انجام گرفت، برکات خوبی به همراه داشت و امیدواریم با برنامه ریزی مستحکم تر و با توجه به تجارب کسب شده از سال پیش، این قبیل اقدامات قوام و استحکام بیشتری یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از رئوس برنامه های حوزه فرهنگی را بحث ترویج اقامه نماز مطرح کرد و افزود: در همه سالها اهتمام ویژه ای بر این مقوله داشته و سعی کرده ایم؛ در مسیر زندگی مددجویان و همکاران بالاخص نسل جوان و فرزندان تحت حمایت، فرهنگ نماز را نهادینه سازیم.

زارع ادامه داد: در شرایط کرونا، که امکان گردهمایی های اجتماعی فرهنگی محدود شد، تهدید را به فرصت تبدیل کردیم و با استفاده از بستر فضای مجازی ماهیت برنامه های حوزه فرهنگی را تغییر دادیم. با این مسیر توانستیم سرفصل های اصلی که در راستای دغدغه های فرهنگی تربیتی بود با بهره گیری از این ظرفیت برای مددجویان و همکاران مهیا سازیم.

در پایان به تعدادی از برگزیدگان بصورت نمادین جوایز ارزنده ای اهدا گردید.

گفتنی است؛ در بخش مددجویی تعداد ۹۹۳ اثر، در بخش کارکنان ۱۴۷ اثر، در بخش کتابخوانی(وصیت نامه سردار شهید سلیمانی) ۱۲۰۰ اثر به جشنواره ارسال شد که به شرکت کنندگان در جشنواره یادبود و به منتخبین هر رشته هدایایی ارزنده اهدا شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.