تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
کد خبر : 24856

نشست مسئولان رسانه کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر در روز شنبه بیست و یکم فروردین ماه در سالن کنفرانس موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) برگزار شد.

نشست مسئولان رسانه کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر در روز شنبه بیست و یکم فروردین ماه در سالن کنفرانس موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار:سیدمحمدباقر محمدی مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی در شهرستان خمینی شهر با اشاره به اهمیت رسانه افزود: دست‌ اندرکاران‌ مطبوعات‌ باید نسبت‌ به‌ عموم‌ مسائل‌ زندگی‌ و تحولات‌ اجتماعی‌ دارای‌ معرفت‌، روشن‌بینی‌ و قدرت‌ تشخیص‌ بیشتری‌ در مقایسه‌ با دیگران‌ باشند و بر همین‌ اساس‌ وظیفه‌ دارند به‌ مردم‌ کشور و جامعه‌

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:سیدمحمدباقر محمدی مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی در شهرستان خمینی شهر با اشاره به اهمیت رسانه افزود: دست‌ اندرکاران‌ مطبوعات‌ باید نسبت‌ به‌ عموم‌ مسائل‌ زندگی‌ و تحولات‌ اجتماعی‌ دارای‌ معرفت‌، روشن‌بینی‌ و قدرت‌ تشخیص‌ بیشتری‌ در مقایسه‌ با دیگران‌ باشند و بر همین‌ اساس‌ وظیفه‌ دارند به‌ مردم‌ کشور و جامعه‌ آگاهی‌های‌ لازم‌ را بدهند.
ایشان تشکیل کارگروه های اینستاگرام و فضای مجازی را لازم دانستند و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: دستگاه‌های مختلفی در فضای مجازی حضور دارند اما حضور در این فضا باید یک حضور جریان‌ساز باشد، ضمن اینکه بهترین راه شناسایی و ارتباط با گروه‌های مؤثر فرهنگی و یافتن سؤال‌ها و سرنخ‌های فکری آنان، استفاده از فضای مجازی است.
ابراهیمیان مسئول نظارت و بررسی کانون خدمت رضوی خمینی شهر با اشاره به حضور گسترده در انتخابات پیش رو افزود: مسئولان رسانه کانون های خدمت رضوی اجازه فعالیت های تبلیغی برای حزب یا شخص خاصی را ندارند و فقط می توانند جهت حضور گسترده پای صندوق های رای تبلیغ کنند.
وی استفاده از نگارش مناسب و رعایت اصول کادربندی در تصویربرداری را از الویت های فعالیت خبری دانست.
هدف از تشکیل این جلسه تفکیک وظایف و مشخص شدن اعضای کارگروه های اینستاگرام و فضای مجازی، کارگروه انتشار اخبار در خبرگزاریها و کارگروه رسانه های مکتوب بود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان