تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
کد خبر : 26532

ورود به کلان شهر اصفهان و شهرستان های استان ممنوع

ورود به کلان شهر اصفهان و شهرستان های استان ممنوع

به گزارش دنیای اسرار:_ رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان گفت: برابر با مصوبات ستاد کرونای استان اصفهان ، ورود پلاک های غیر بومی متعلق به استان هایی که در وضعیت قرمزهستند به شهر اصفهان و شهرستان های این استان ممنوع است. سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو باخبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:
_ رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان گفت: برابر با مصوبات ستاد کرونای استان اصفهان ، ورود پلاک های غیر بومی متعلق به استان هایی که در وضعیت قرمزهستند به شهر اصفهان و شهرستان های این استان ممنوع است.

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو باخبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای کاهش شیوع بیماری کرونا و برابر با مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان، ورود پلاک های غیر بومی متعلق به استان هایی که وضعیت قرمز کرونایی دارند به کلان شهر اصفهان و شهرستان های این استان ممنوع است.

وی افزود: استان های بوشهر ، یزد ، کرمان ،و سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز کرونایی هستند و پلیس این استان اجازه تردد خودرو با پلاک های این استان ها به استان اصفهان را نخواهد داد.

رئیس پلیس راهور اصفهان ادامه داد: در صورت لزوم به افراد بیمار برای مراجعه به مراکز درمانی و احضار شوندگان مراجع قضایی با ارائه مدارک مثبته ، اجازه ورود داده خواهد شد .

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: در صورت رعایت نکردن ممنوعیت های تردد علاوه بر جریمه ۵۲۵ هزار تومانی ؛ از ورود پلاک های غیر بومی مذکور جلوگیری به عمل خواهد آمد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان