تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۴۳
کد خبر : 30757

استمرار جریان خدمت در نجف‌آباد/پیاده‌روسازی ۵۵۰۰ مترمربع از معابر شهر انجام شد

استمرار جریان خدمت در نجف‌آباد/پیاده‌روسازی ۵۵۰۰ مترمربع از معابر شهر انجام شد

عبد الرسول امامی شهردار نجف آباد با اشاره به انجام پروژه‌های پیاده‌روسازی در نجف آباد گفت: عملیات اجرایی فاز نخست پیاده‌روسازی معابر اصلی و فرعی سطح مناطق پنج‌گانه به مساحت ۵۵۰۰ متر مربع در شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ انجام شده است. به گزارش دنیای اسرار:عبدالرسول امامی اظهار کرد: پیاده‌روهای شهر می‌تواند نقشی اساسی در

Print Friendly, PDF & Email

عبد الرسول امامی شهردار نجف آباد با اشاره به انجام پروژه‌های پیاده‌روسازی در نجف آباد گفت: عملیات اجرایی فاز نخست پیاده‌روسازی معابر اصلی و فرعی سطح مناطق پنج‌گانه به مساحت ۵۵۰۰ متر مربع در شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ انجام شده است.

به گزارش دنیای اسرار:عبدالرسول امامی اظهار کرد: پیاده‌روهای شهر می‌تواند نقشی اساسی در ارتقای سلامت و تسهیل در تردد شهروندان و عابران پیاده ایفا کند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری نجف‌آباد با تاکید فراوانی بر افزایش سطح کیفی معابر عمومی شهر دارد، افزود: پیاده‌روها جزئی از شبکه جابه‌جایی شهری است، اما ایمنی و بهسازی این شبکه همراه با گسترش سیستم‌های حمل‌ونقل موتوری کمتر مورد توجه تصمیم‌گیران و مدیران شهری قرار گرفته است.

شهردار نجف‌آباد با تاکید بر اینکه کم‌توجهی به پیاده‌روها باعث ناکارآمدی آنها و باعث افزایش حوادث عابران پیاده و کاهش بهره‌وری می‌شود، ادامه داد: پیاده‌روها در بیشتر جوامع جزء اصلی شبکه معابر شهری و محلی برای استراحت تفرج و پیاده‌روی شهروندان محسوب می شود و از آنجایی که معبر پیاده در فضای عمومی شهری برای حرکت عابر پیاده است، می‌تواند موجب تقویت رابطه اجتماعی و معنوی شهروندان تلقی شود.

وی از ادامه اجرای پروژه‌های پیاده‌روسازی با هدف استانداردسازی معابر، بهبود عبور و مرور و افزایش رفاه شهروندان خبر داد و گفت: جریان خدمت در شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ ادامه داشت به‌طوری که شاهد پایان عملیات اجرایی فاز نخست پیاده‌روسازی معابر اصلی و فرعی سطح مناطق پنج‌گانه به مساحت ۵۵۰۰ متر مربع بودیم.

امامی تصریح کرد: برای انجام پروژه‌های پیاده‌روسازی معابر اصلی و فرعی سطح مناطق پنج‌گانه نجف آباد ۱۶ میلیارد ریال هزینه شده است، چرا که تأمین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور از معابر یکی از مهم ترین وظایف شهرداری ها محسوب می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان