تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
کد خبر : 31074

تعالی و پویایی پست استان با ایجاد فضایی امن در خانواده ها محقق می شود

تعالی و پویایی پست استان با ایجاد فضایی امن در خانواده ها محقق می شود

در نخستین همایش خانواده و جوانی جمعیت که بصورت متمرکز در شرکت ملی پست برگزار شد، تعدادی از همکاران به اتفاق خانواده نیز با حضور در سالن جلسات از طریق ویدئو کنفرانس در این همایش شرکت نمودند.   به گزارش دنیای ایرار: همایش خانواده و جوانی جمعیت عصر روز بیست و هفتم آذر ۱۴۰۱ با

Print Friendly, PDF & Email

در نخستین همایش خانواده و جوانی جمعیت که بصورت متمرکز در شرکت ملی پست برگزار شد، تعدادی از همکاران به اتفاق خانواده نیز با حضور در سالن جلسات از طریق ویدئو کنفرانس در این همایش شرکت نمودند.

 

به گزارش دنیای ایرار: همایش خانواده و جوانی جمعیت عصر روز بیست و هفتم آذر ۱۴۰۱ با حضور سعید شریف زاده و علیرضا زرگوش اعضای هیئت مدیره، حجت الاسلام حاج سید جواد بهشتی مشاور فرهنگی و علمی ستاد اقامه نماز کشور، اعضای قرارگاه جوانی جمعیت و باقری مدیر کل پست استان اصفهان و مدیران کل شبکه پستی کشور و آن دسته از کارکنان این شرکت که دارای سه فرزند و بیشتر هستند و یا در سال جاری ازدواج کرده اند به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

 

باقری در پایان ویدیو کنفرانس در جمع خانواده پرسنل بیان داشت: این همایش برای نخستین بار در شرکت ملی پست برگزار می گردد که بسیار پسندیده و اثر بخش می باشد که علاوه بر ایجاد روحیه همدلی و یکرنگی بین اعضاء خانواده نقش بی بدیلی در ایجاد انگیزه و شور و شوق در فضای شغلی همکاران خواهد داشت.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود شرکت پست را یک مجموعه درآمد، هزینه ای برشمرد که در سایه تلاش کارکنان وبر نامه ریزی های هدفمند و نتیجه گرا در بخش ارائه خدمات نوین و بازاریابی آینده ای بسیار پویا و پیشرو را تجربه خواهد نمود که بسیاری از مشکلات اقتصادی پرسنل رفع خواهد شد.

 

مدیر کل در ادامه افزود: وجود روحیه امید و سرزندگی در درون خانواده همکاران نتیجه تدبیر و صلابت همسرانی دانست که از تنگناه ها و گذرگاه های سخت و آسان زندگی هنرمندانه عبور می کنند و فضایی شاد و مملو از آرامش را برای اعضاء خانواده فراهم می نمایند.

 

باقری خطاب به همسران کارکنان گفت: این اداره به شما تعلق دارد، پس از همه شما بز رگواران انتظار می رود که به سهم خود در تعالی و پویایی مجموعه بکوشید و این رسالت، زمانی از سوی شما خوبان محقق می شود که با ایجاد فضایی امن، شاداب و پرطراوت هر روز مردانی پرانرژی، با انگیزه وامیدوار را آماده حضور در سنگر خدمات رسانی به مردم نمایید.

 

وی با اشاره به وجود عزم جدی لیایی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست برای پیاده سازی برنامه جامع رفاهی به ارائه خدمات رفاهی به کارکنان از طریق باشگاه پیام در آینده خبر داد.

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان