تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
کد خبر : 31230

گرامیداشت سی و دومین سال تاسیس شرکت آبفای استان اصفهان  

گرامیداشت سی و دومین سال تاسیس شرکت آبفای استان اصفهان   

مراسم گرامیداشت سی و دومین سال تاسیس شرکت آبفای استان اصفهان در مصلی امیرالمومنین (ع )این شرکت برگزار شد.   به گزارش دنیای اسرار:مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب و بزرگداشت مقام شهدای این شرکت بیان کرد: سازمان آب و فاضلاب استان اصفهان در

Print Friendly, PDF & Email

مراسم گرامیداشت سی و دومین سال تاسیس شرکت آبفای استان اصفهان در مصلی امیرالمومنین (ع )این شرکت برگزار شد.

 

به گزارش دنیای اسرار:مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب و بزرگداشت مقام شهدای این شرکت بیان کرد: سازمان آب و فاضلاب استان اصفهان در سال ۱۳۴۴ تشکیل و در ۱۱ دی ۱۳۶۹ این سازمان به شرکت آبفا تبدیل شد و نزدیک به ۵۷ سال از ارائه خدمات زیربنایی آبفا به مردم استان می گذرد.

مجید مختاری با بیان اینکه هم اکنون ۹۹٫۵ درصد جمعیت استان تحت پوشش خدمات این شرکت هستند، اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰هزار انشعاب آب شرب به متقاضیان در سطح استان واگذار شده و بیش از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در سطح استان از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

وی با اشاره به اینکه ۷۲۰ هزار انشعاب فاضلاب به مشترکین در سطح استان واگذار شده است اعلام کرد: در حال حاضر بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در سطح استان تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار دارند که۶۶ درصد جمعیت استان را شامل می شود.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان کارکنان آبفا را میراث دار فعالان این صنعت در نیم قرن گذشته دانست و اعلام کرد: این شرکت از نیروی انسانی بسیار توانمندی برخوردار است و با بهره مندی از این منابع توانسته موفقیت های بسیاری در زمینه های علمی، پژوهشی و ورزشی کسب نماید. به عنوان مثال طی سال جاری آبفای استان اصفهان در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیروعلاوه بر ارائه ۱۲ مقاله پژوهشی وکسب عنوان غرفه برتر توانست عنوان رئیس گروه برتر تحقیقات و پژوهش را در صنعت به خود اختصاص دهد. همچنین موفقیت های تیم های ورزشی بانوان در مسابقات کشوری نمونه دیگری از توانمندی های بانوان شرکت می باشد.

وی افزود: مسئولان امر در آبفای استان اصفهان با جوانگرایی، مشارکت کارکنان درفعالیت های مختلف و استفاده از دانش روز در عرصه های مختلف درصدد خدمات رسانی مطلوب و پایدار به ساکنان در شهرها و روستاها ونیز عشایر درسطح استان اصفهان هستند.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.